Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@19:27:27 GMT

سومین عرضه اندروید ۱۰ برای Mi A3 شیائومی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۸۱۵۰

سومین عرضه اندروید ۱۰ برای Mi A3 شیائومی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی Mi A3 یکی از گوشی‌های هوشمند موجود در پروژه Android One شرکت سازنده خود است. در نتیجه همه انتظار دارند که سیستم‌عامل آن به طور مکرر بروزرسانی شود. با این حال شیائومی مدتیست که با بروزرسانی اندروید ۱۰ دچار مشکل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشکلات دوبار دیده شده‌اند، اولی زمانی بود که یک سری اختلالات اصلی در تلفن روی داد و بار دوم نیز هنگامی که مشکلات حسگر اثر انگشت دستگاه‌های شیائومی توسط کاربران گزارش شد. برای هر دو مورد شیائومی بروزرسانی جدیدی منتشر کرد که مشکل قبلی را رفع و مشکل جدیدی را اضافه کرد.

اما شیائومی قصد دارد برای بار سوم، رام تثبیت شده Mi A3 را برای کاربران خود عرضه کند. خود شرکت نیز امیدوار است دیگر نیازی به عرضه چند باره سیستم‌عامل‌های اندروید نداشته باشد، زیرا این مسئله به مرور زمان باعث بدنامی یک برند می‌شود. نام پکیج این بروزرسانی V11.0.11.0 QFQMIXM است و باید به دستگاه‌های OTA Mi A3 برسد.

نحوه دریافت بروزرسانی جدید شیائومی

ساده‌ترین راه برای دریافت این بروزرسانی، کلیک روی اعلانی است که روی دستگاه شما نمایش داده می‌شود. اگر چنین چیزی برای شما در دسترس نباشد، ممکن است بروزرسانی‌های خودکار را غیرفعال کرده باشید و باید به صورت دستی آن را بررسی کنید. شیائومی بروزرسانی مذکور را به تدریج برای همه عرضه می‌کند؛ بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا به تمامی گوشی‌های Mi A3 موجود برسد.

بیشتر بخوانید: آمار فروش‌ گوشی‌های هوشمند در هند اعلام شد 

قابلیت‌های اضافه شده شیائومی Mi A3

بروزرسانی اندروید ۱۰ منتشر شده برای شیائومی می‌A3 با یک سیستم حرکتی جدید، حالت تاریک برای تمام محیط نرم‌افزاری و کنترل حریم خصوصی بهتر ارائه شده است. امیدواریم همه مسائل و مشکلات مربوط به نسخه‌های رفع شود، در غیر این صورت شک داریم کاربران فعلی Mi A3 بخواهند در آینده گوشی دیگری از برند شیائومی خریداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت شیائومی گوشی هوشمند جدیدترین بروزرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)

بهترین گوشی انواع مدل گوشی‌های تلفن همراه برند شیائومی از قبیل نوت ۱۲، پوکو و ردمی نوت ۱۳ مورد توجه کاربران فضای مجازی است. پربازدیدترین گوشی امروز Xiaomi Redmi Note 12S است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تلفن‌های همراه برند شیائومی امروزه به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است، زیرا این برند مدل‌های گوناگون در قیمت‌های متفاوتی دارد. همین عامل موجب شده است که اکثر مشتریان و متقاضیان تلفن همراه به خرید گوشی شیائومی روی بیاورند.

پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی

لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند شیائومی در بازارهای ایران به همراه قیمت حدودی آن را در روز جاری مشاهده می‌کنید:

جدیدترین گوشی‌های شیائومی

از جدیدترین گوشی‌های روز برند شیائومی می‌توان به Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G، Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus 5G، Xiaomi Redmi A3 اشاره کرد.

ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی

ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی امروز هفتم فروردین، Xiaomi Redmi A2 Plus ،Xiaomi Redmi 12C ،Xiaomi Poco C40 ،Xiaomi Redmi 10 2022 است.

کد خبر 739202

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۹ فروردین ۱۴۰۳/ نمای جدید از بازار موبایل
  • گلکسی A۵۵ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • گلکسی A۵۵ سامسونگ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۸ فروردین)
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو پلاس + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۸ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ فروردین ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳؛ حداقل ۴۰ میلیون
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • رقابت نفس‌گیر آیفون ۱۵ با شیائومی ۱۴ / برنده کدام است؟
  • poco x5 pro 5g + قیمت، بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۷ فروردین)
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)