Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهامی می گوید 

طرفداری- سرمربی تیم فوتبال تراکتور می گوید برای اینکه دوباره استادیوم ها پر از تماشاگر شود و بازی‌ها از سرگرفته شود، تنها راه و چاره کار ماندن در خانه است.

ساکت الهامی در گفتگو با سایت باشگاه تراکتور، ابتدا در خصوص قرار گرفتن در این شرایط بحرانی و خطرناک شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت:

امیدوارم هموطنان سالی پر از برکت و پر از موفقیت در کنار خانوده شان داشته باشند و هر چه زودتر این فاجعه اسفبار که تمام دنیا را در بر گرفته هر چه زودتر از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا نه تنها فوتبال بلکه در بحث های اقتصادی و زندگی روزمره زندگی را تحت شعاع خودش قرار داده است و باید از کادر درمانی و پزشکی کشور تشکر کنم که همچون یک سرباز برای مملکت شام خدمت می کنند. چند نفر از این کادر درمان که در بیمارستان جان خود را به خطر انداختند، اینها شهیدان واقعی  هستند. کرونا به ما انسانیت را یاد می دهد تا در کنار هم باشیم.

وی در خصوص تعطیلات تمرینات تیمش در آخرین روزهای سال، تصریح کرد:

تیم فوتبال تراکتور جز آخرین تیمهایی بود که در روز 26 اسفندماه سال گذشته تمرینات را تعطیل کرد. و قرار بود تمرینات از 5 فروردین امسال آغاز شود ولی دو روز به عقب افتاد. در روز هفتم نیز ستاد مبارزه با کرونا اجازه تمرین هیچ تیمی را نداد و ما هم به احترام به این ستاد تمرین را لغو کردیم. درست هم همین است و فوتبال به اندازه ای نیست که جان یک انسان در خطر باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص تعطیلی لیگ برتر، تاکید کرد:

باید موضوع تعطیلی لیگ فوتبال ایران کارشناسی شود چون با سایر کشورها فرق می‌کند. در اروپا همه تیمها اسپانسر، تبلیغات، پخش تلویزیونی، فروش بلیت و فروش پیراهن دارند و مجبورند برای حقوقی که دریافت می کنند، ادامه بدهند. در کشور هیچ بازدهی وجود ندارد و فقط مسابقات پخش مستقیم می شود و یک یا دو تیم از حمایت اسپانسر برخوردارند.

الهامی در خصوص آماده سازی بازیکنان پس از این وقفه طولانی نیز بیان داشت:

برای اردوی آماده سازی و آمادگی مناسب بازیکنان باید  4 هفته فرصت بدهند و بعضی تیمها هم سن بازیکنانشان بالاست به 5 هفته مهلت نیاز دارند. ستاد مبارزه کرونا تا پایان فروردین تمرین و مسابقه را لغو کرده است و برهمین اساس با این مهلت 4 هفته ای ادامه لیگ برتر فوتبال در بهترین شرایط از اوایل خردادماه امکان پذیر است. البته باشگاه ما تابع وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است و آنها هر دستوری که بدهند انجام خواهیم داد. اما هر تصمیمی این نهادها بگیرند مخالف و موافقانی خواهد داشت و هر تیمی موضع خواهد گرفت. البته باشگاه ما هم نسبت به تمامی جوانب، نظر و بیانیه خود را اعلام خواهد کرد. بنظرم باید در شرایط سخت و بحرانی در کنار هم قرار بگیرم و با اعتماد و احترام به یکدیگر و رعایت نکات بهداشتی و درمانی سلامتی حاصل شود. 

وی در پایان خاطرنشان کرد:

برای اینکه دوباره استادیوم ها پر از تماشاگر شود و بازیهای از سرگرفته شود، تنها راه و چاره کار ماندن در خانه است و هیچ راهی برای ما نمانده است تا این زنجیزه انتقال بیماری قطع شود. شرایط برای مردم خیلی سخت است و برخی از خانواده های نمی‌توانند مراسم عزاداری و یابود را برای عزیزان از دست رفته خود برگزار کنند. بعضی دیگر از هموطنانمان نیز که قشر متوسط و ضعیف هستند در سختی زندگی خود را سپری می کنند. ان‌شالله به زودی این شرایط برای تمامی مردم دنیا تمام شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی که امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، فصل را با امید زیادی آغاز کرد، اما پس از حذف از مسابقات آسیایی، در لیگ برتر هم نتایج خوبی نگرفت تا در فاصله شش هفته تا پایان مسابقات در رتبه پانزدهم جدول قرار داشته باشد و خطر سقوط این تیم را تهدید کند.

این تیم که از هفته هجدهم لیگ برتر کار خود را زیر نظر ساکت الهامی دنبال می‌کند، هفته گذشته با یک گل مقابل تراکتور پیروز شد. فرزاد زامهران در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم. با شرایطی که برای تراکتور پیش آمده بود، آنها آمده بودند که بازی را ببرند و ما هم محکوم به برد بودیم. بازی مرگ و زندگی بود و مساوی یا باخت در این بازی شرایط ما را خیلی سخت می‌کرد. خدا را شکر پیروز شدیم و توانستیم خودمان را به تیم‌های بالایی نزدیک کنیم.

او در واکنش به اینکه بسیاری پیش‌بینی نمی‌کردند نساجی در این بازی پیروز شود، عنوان کرد: به نظرم نساجی تیم خیلی خوبی است و یک سری اتفاقات دست به دست هم دادند که در این شرایط قرار گرفته است. با این حال همه تیم‌ها می‌دانند که نساجی تیم دست و پا بسته‌ای نیست.

زامهران در پاسخ به اینکه چه عواملی باعث شدند نساجی در این فصل بر خلاف تصویر هواداران، نتایج خوبی کسب نکند، گفت: ما جزء تیم‌هایی بودیم که خیلی زود کارمان را شروع کردیم و تیم خیلی خوب بسته شد، اما تغییرات زیادی هم در تیم داشتیم که کارمان سخت کرد. از طرفی به خاطر حضور نساجی در آسیا هزینه خوبی صورت گرفت اما فکر می‌کنم فشردگی مسابقات آسیا و لیگ کار ما را سخت‌ کرد. لیگ قهرمانان آسیا ذهن ما از لیگ دور کرد و شاید نمی‌دانستیم اگر کمی لیگ را دست کم بگیریم، از دست‌مان در می‌رود و چنین شرایطی رقم می‌خورد.

هافبک نساجی درباره شانس این تیم برای بقا در لیگ برتر گفت: امید خیلی زیادی در تیم هست. همان‌طور که گفتم تیم خیلی خوبی داریم؛ قطعا تیمی که تراکتور را شکست می‌دهد و از سپاهان در اصفهان امتیاز می‌گیرد، تیم خوبی است. به نظر من قطعا در لیگ می‌مانیم. در این شش هفته هر بازی برایمان حکم مرگ و زندگی را دارد و یک فینال محسوب می‌شود، با تمام وجود بازی می‌کنیم تا تیم را نگه داریم.

وی در خصوص حضور ساکت الهامی در نساجی که با شکست برابر گل‌گهر آغاز شد، عنوان کرد: بازی با گل‌گهر یک روز پس از حضور آقای الهامی بود و نمی‌توانیم آن شکست را به پای ایشان بنویسیم. بعد از آن شرایط تیم خیلی بهتر شد و اگر در آبادان آن اشتباه فردی دقیقه ۹۵ رخ نمی‌داد، تا الان سه برد به دست آورده بودیم. در مجموع شرایط تیم ما خیلی بهتر شده، به خصوص بعد از تعطيلات عید که توانستیم تمرینات خوبی انجام بدهیم. فکر می‌کنم در بازی‌های باقی‌مانده بتوانیم بهتر از این هم کار کنیم.

زامهران در پاسخ به اینکه آیا در صورت حضور الهامی در نساجی از ابتدای فصل، شرایط این تیم طور دیگری رقم می‌خورد، گفت: من با آقای الهامی روزهای خیلی خوبی را در نساجی تجربه کردم؛ از قهرمانی در جام حذفی تا فصلی که شرایطی سخت‌تر از امسال داشتیم و ۷-۸ امتیاز از تیم بالای خودمان عقب بودیم. من دو فصل خیلی خوب با آقای الهامی داشتم اما به هر حال اتفاقی است که افتاده. نمی‌توانیم بگوییم اگر ایشان از اول فصل بودند، چه می‌شد. در هر صورت در اینکه ایشان مربی‌ای هستند که فن زیادی دارند، شکی نیست.

او در مورد شرایط خود در فصل جاری توضیح داد: وقتی تیمت در این شرایط است، سخت می‌شود. من خوب شروع کرده بودم و با پاس گل‌هایی که دادم، شرایط خوبی داشتم، اما وقتی تیمت در چنین وضعیتی قرار داشته باشد و استرس ایجاد شود، بار فنی کم می‌شود. البته با آمدن آقای الهامی شرایطم بهتر شده و فکر می‌کنم در این شش هفته بهتر هم خواهد شد. امیدوارم بتوانم فصل را خوب تمام کنم.

بازیکن نساجی درباره دیدار آینده تیمش مقابل ذوب‌آهن و فرصتی که این تیم تا مسابقه آینده خود در پیش دارد، گفت: این فرصت برای ما که سرمربی‌مان ۴۰ روز است اضافه شده، بهتر است و باعث می‌شود ما بیشتر با تفکرات سرمربی هماهنگ شویم. فکر می‌کنم بازی با ذوب‌آهن می‌تواند شاه کلید بازی‌های این فصل‌مان باشد و بتوانیم شرایطمان را بهتر کنیم.

او در خصوص قرعه سخت نساجی در این مقطع (دیدار با سپاهان، تراکتور، ذوب‌آهن و پرسپولیس) عنوان کرد: تیمی که ادعا دارد بازیکنان خوبی دارد و تا الان بدشانسی آورده است، باید از دل همین بازی‌های سخت امتیاز بیرون بکشد. امیدوارم این در چند هفته باقی‌مانده هم مثل دو هفته قبل امتیاز بگیریم.

زامهران در پایان خطاب به هواداران نساجی گفت: امسال فصل سختی را برای هواداران ساختیم و عذرخواهی بزرگی به آنها بدهکار هستیم، اما همه همدل شده‌ایم که پایان خوشی را برایشان رقم بزنیم و کمی از ناراحتی و استرسی که در این فصل داشتند، کم کنیم.

دیگر خبرها

  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • پیشنهاد دولت برای افزایش تعطیلی هفته چه روزی است؟
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟
  • بحث تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی مراعا ماند
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • انتقاد خانه صمت به تعطیلی پنجشنبه ها