Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است که هیچ چیز مهم تر از سلامت اخلاقی، جانی و جسمی انسان‌ها نیست.

طرفداری- جلال امیدیان، مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص اظهارات افشین پیروانی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس صحبت هایی را مطرح کرد.

امیدیان در گفت و‌گو با فارس گفت:

روز گذشته صحبت‌هایی از سمت آقای پیروانی مطرح و منتشر شد که قبل از هر چیزی مایه شرمساری جامعه فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست در زمانی که مردم ایران با انبوه مشکلات معیشتی، دغدغه سلامت و دور ماندن از ویروس کرونا را دارند باید در رسانه‌ها شاخ و شانه کشیدن مسئولان یک تیم خاص را ببینند و بشنوند که تنها به فکر توشه خود از این شرایط خطرناک هستند که در این شرایط نه تنها این جام که حتی جامهای معتبر بین المللی هم برای ما اهمیتی ندارد در زمانیکه سلامتی یک انسان در میان است.

وی افزود:

در اینجا نمی‌خواهم به شما یادآوری کنم و کم اطلاعی شما را به رخ بکشم که تیم اول و قهرمان نیم فصل چگونه و بعد از انجام چند بازی مشخص می‌شود که جدول پایان هفته پانزدهم را نیز منتشر شده است. می‌خواهم به شما یادآوری کنم در ابتدای فصل قهرمان سوپر جام از یک قانون یک شبه درآمد و حق تیم سپاهان ضایع شد. اما هیچکس اعتراضی نکرد چون نمی‌خواستیم حاشیه‌های همیشگی بازی‌های پرسپولیس با اکثر تیم‌های لیگ برتر آسیبی دیگر به طرفداران فوتبال برساند.

مربی سپاهان در ادامه تصریح کرد:

ما هیچگاه علاقه‌ای به جام بردن بدون بازی و همراه با حمایت‌های پیچیده نداشتیم و نداریم و در حال حاضر اصلا فوتبال اولویت ما نیست که اگر اینگونه بود در این حال شاید در اوج شیوع کرونا برای بازیکنان تمرینات پنهانی تدارک می‌دیدیم درست مثل تیم خاص.

امیدیان افزود:

در آخر باید به پیشکسوت محترم پرسپولیس بگویم ما قبل از هر بازی جای توصیه به چرک‌بازی و شارلاتان بازی با ذکری،خداوند و ائمه را یاد می‌کنیم و از بازیکنان می‌خواهیم مراقب سلامت خود و بازیکنان دیگر باشند.

وی خاطرنشان کرد:

هیچ چیز در این دنیا مهم‌تر از سلامت اخلاقی ، جانی و جسمی انسان‌ها نیست. امیدواریم شما هم سلامت باشید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران (جام خلیج فارس) و از ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران به مصاف تیم سپاهان اصفهان می‌رود.

این مسابقه به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شود.

داوری این بازی را مرتضی منصوریان با کمک‌های حسن ظهیری و محسن سلطانی بر عهده دارند.

ملوان بندر انزلی در حال حاضر با ۳۸ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و تیم فوتبال سپاهان اصفهان با ۴۲ امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • دیدار هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی