Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه مسئولان ستاد مقابله با کرونا در ورزش و همچنین وزارت ورزش و جوانان به تبعیت از ستاد ملی مقابله و پیشگیری کرونا در ورزش بارها اعلام کرده‌اند که تا اطلاع ثانوی برگزاری کلیه مسابقات و تمرینات تیم‌ها حتی تمرین ورزشکاران در اماکن ورزشی به شکل انفرادی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به نظر می‌رسد برخی تیم‌های فوتبال در استان تهران این موضوع را چندان جدی نگرفته‌اند و اقدام به شروع تمریناتشان کرده‌اند.

برای پیگیری این موضوع با عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال استان تهران گفت‌وگو کردیم که او، اظهار داشت: ما هم گزارش‌هایی را درباره آغاز کردن برخی تمرین تیم‌ها دریافت کرده و شنیده‌ایم؛ برخی تیم‌های استان در زمین اختصاصی‌شان و حتی برخی تیم‌ها هم ۵ تا ۱۰ بازیکن را جمع کرده و در پارک‌ها مشغول تمرین هستند. درحالیکه این موضوع طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا ممنوع است و متخلفان باید منتظر برخورد قانونی باشند.

تیموری تصریح کرد: از باشگاه‌ها درخواست می‌کنم نگران آماده‌سازی‌شان نباشند چراکه هر زمان اعلام شود مشکلی برای برگزاری رقابت‌ها وجود ندارد به آن‌ها برای انجام شدن تمرینات و رسیدن به آمادگی لازم، زمان مناسب می‌دهیم.

او ادامه داد: تنها ۲ هفته از لیگ برتر و آسیا ویژن تهران باقی مانده است. لیگ دسته اول تهران تمام شده و تنها برخی مسابقات پلی آف لیگ دو استان باقی مانده است. هر زمان شرایط بهتر شود و مشکلی برای آغاز بازی‌ها نباشد، هیئت فوتبال همکاری لازم را با باشگاه‌ها انجام داده و فرصت مناسب برای آماده‌سازی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

دبیر هیئت فوتبال تهران گفت: اگر شرایط برای برگزاری بازی‌ها در تهران فراهم شود، ۲ هفته باقی مانده از لیگ برتر را در ماه رمضان و ورزشگاه‌هایی که نور مناسبی دارند، برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال وزارت ورزش و جوانان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا برخی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت

تمرینات تیم فوتبال استقلال با تصمیم جواد نکونام روز گذشته در حالی تعطیل شد که با مجوز سرمربی آبی‌ها، جلال‌الدین ماشاریپوف، هافبک ازبکستانی استقلال که در دیدار‌های اخیر این تیم جای خود را در ترکیب اصلی آبی‌ها محکم کرده بود راهی کشور امارات شد تا چند روزی را در کنار خانواده سپری کند.  

هافبک ازبک استقلالی‌ها بلافاصله بعد از دیدار استقلال برابر شمس‌آذر قزوین راهی دبی شد و قرار است با از سرگیری تمرینات شاگردان نکونام و احتمالا از امروز دوباره به تمرینات این تیم در کمپ حجازی اضافه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • ۲ روز دیگر تا کنکور ۱۴۰۳/ متخلفان کنکور چگونه مجازات می شوند؟
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • برخورد قانونی با متخلفان تخریب پوشش گیاهی در مناطق حفاظت شده استان مرکزی