Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@07:29:48 GMT

واکنش سرپرست پیکان به تمرینات غیرمجاز بازیکنان این تیم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۸۳۸۷

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران تا تاریخ ۳۰ فروردین ماه به حالت تعلیق درآمده است و طبق اطلاعیه ستاد مبارزه با ویروس کرونا تمامی تیم‌ها باید فعالیت ورزشی و تمرینات گروهی را لغو کرده و عملکرد بازیکنانشان را در قرنطینه خانگی زیر نظر داشته باشند.

بازنشر عکسی از جلال الدین علیمحمدی، محمد ستاری و جابر انصاری نشان می‌داد این سه بازیکن ظاهراً در روزهایی که طبق دستور وزارت بهداشت باید طرح رعایت فاصله اجتماعی اجرا شود، با چشم پوشی از مقررات تمریناتی را در گروه‌های کوچک برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد طهماسبی، سرپرست تیم پیکان در این خصوص اظهار داشت: باشگاه پیکان تعطیل است و باشگاه ما با یک سوم کارمندانش اداره می‌شود. بازیکنان ما در خانه هستند و تمرینات را در خانه سپری می‌کنند که از طریق واتساپ با هم در ارتباط هستیم.

طهماسبی ادامه داد: من از جابر انصاری درباره این عکس سوال کردم و به من گفت که برای خیلی قبل است و تازه چند روز پیش این عکس را در اینستاگرام منتشر کردند. این عکس اصلا در باشگاه ما نیست و به نظرم شاید در کردان قبلاً تمرین کرده بودند. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا پیکان تهران جابر انصاری محمد ستاری محمد طهماسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد

محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار کرد: انشعاب‌های غیرمجاز یکی از دلایل مهم‌ آسیب به شبکه آبرسانی و افت فشار آب در مناطق مختلف شهری و روستایی به شمار می‌رود.

وی افزود: بر این اساس شرکت آبفای استان، تمام توان و ظرفیت خود را برای برخورد با هرگونه بهره‌برداری غیرقانونی و غیرمجاز در تمامی بخش‌ها با هر نوع کاربری به کار گرفته است تا ضمن صیانت از حقوق سایر مشترکان، بتواند خدماتی مطلوب به مردم استان ارائه کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: در همین راستا نسبت به شناسایی و جمع‌آوری هشت رشته انشعاب غیر مجاز مربوط به خانه باغ‌های پشت فرودگاه ایلام و ۲ رشته در کارگاه بچینگ که از آب شرب به صورت غیر مجاز استفاده می‌کردند، اقدام شد.

محمدی یادآور شد: مشترکان در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایت(۱۲۲) و افراد سایر شهرستان‌ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام ( ۲۲۳۰۱۴۱ ) و یا تماس با آبفای شهرستان خود، مانع تضییع حقوق همه مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده شهر و روستای خود شوند.

به گفته وی، استفاده از انشعاب آب غیر مجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب، سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!