Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا طاهری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهارداشت: برخی گروه‌های خودجوش مردمی و یا شهرداری‌ها اقدام به ضدعفونی دستگاه‌های عابر بانک می‌کنند که انجام غیرتخصصی آن باعث بروز خسارت‌های متعددی به دستگاه‌های بانکی شده است.

وی با بیان اینکه از بین حدود ۳۰۰ دستگاه عابر بانک مربوط به بانک ملی تاکنون بیش از ۲۰ دستگاه دچار خسارت شده‌اند، گفت: بر همین اساس از شهرداری‌ها و گروه های خودجوش مردمی درخواست می‌شود تا کار ضدعفونی دستگاه‌های عابر بانک را از برنامه‌های کاری خود خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شعب بانک ملی در استان از اقدامات مسئولیت‌های اجتماعی دستگاه‌ها و برخی گروه‌های خودجوش مردمی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تشکر کرد و گفت: این درحالی است که کار ضد عفونی همه دستگاه‌های عابر بانک به صورت تخصصی توسط عوامل شعب انجام می‌شود.

طاهری یادآور شد:شهروندان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از طریق دستگاه‌های عابر بانک در زمان مراجعه به این دستگاه‌ها از دستمال کاغذی و یا دستکش استفاده کنند.

مردم مراجعه کمتری به شعب بانک‌ها داشته باشند

وی همچنین از مردم خواست تا حد ممکن کمترین مراجعه به بانک‌ها را داشته باشند تا خطر شیوع بیماری کرونا کمتر شود. 

طاهری گفت: در حال حاضر به دلیل تردد افراد مختلف در بانک‌ها،می‌توان اینگونه فضاها را به عنوان یکی از محدوده‌های مستعد سرایت ویروس کرونا دانست.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های استان افزود: به دلیل مراجعاتی که طی این مدت به شعب بانک‌های مختلف صورت گرفته، تعداد قابل توجهی از کارمندان بانک‌های استان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

طاهری یادآور شد: مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که در بانک‌ها هم اجرا شده، نقش کلیدی و موثری دارند و تا جایی که امکان داشته سعی شده از شیوع هرچه بیشتر این ویروس در شعب پیشگیری شود.

بر اساس این گزارش از روز شنبه ۲۳ فرودین ماه جاری، شعب بانک ملی ایران با دو سوم کارکنان از ساعت هفت تا ۱۴ و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دورکاری فعالیت خواهند کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ایران شهرداری عابر بانک ویروس بانک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دستگاه های عابر بانک ویروس کرونا دستگاه ها شعب بانک بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است

به گزارش جماران؛ موسی غضنفر آبادی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره پاسخ ایران به اقدامات اخیر  رژیم صهیونیستی گفت: حمله دلاور مردان بسیار ظریف و دقیق بود.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آن‌ها خودشان می‌دانند ایران چه عملیات پیچیده و دقیقی را انجام داده است.

وی درباره واکنش احتمالی اسرائیل، بیان کرد: بعید می‌دانم بخواهند اقدامی انجام دهند، اگر بخواهند اقدامی انجام دهند حتما عملیات و اقدام شدید‌تر خواهد بود.

غضنفرآبادی تاکید کرد: همانطور که ما یک عملیات متقابلی داشتیم، بازهم مجددا بخواهند با عملیاتی خاک ما را مورد هدف قرار دهند بازهم عملیات متقابلانه خواهیم داشت.

غضنفرآبادی درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: ایرادات لایحه عفاف و حجاب را برطرف کردیم ان‌شاءالله ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌خواهد کند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی در پاسخ به این‌که آیا طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است، بیان کرد: بله، جدا است.

دیگر خبرها

  • آزمون سخت دولت برای باز کردن گره حمل‌و‌نقل شهروندان تهرانی!
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • پله برقی های تهران نونوار می شوند | جزییات نصب ۶۰ دستگاه پله برقی جدید در معابر تهران
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • تعطیلی یا انزوای خودخواسته؛ هماهنگی با دنیا را فدای چه کردند | کجای کره‌زمین پنج‌شنبه‌ تعطیل است؟