Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد صنعتی منفرد روز پنجشنبه با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب ۱۰۰ امام(ره) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مبلغ یاد شده را به عنوان کمک بلاعوض با همکاری مطلوب بانک های عامل به واحدهای مسکونی خسارت دیده در اثر بارندگی‌های سال گذشته پرداخت کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس یک هزار و ۵۰۸ واحد مسکونی در اثر بارندگی های سال ۹۸ احداث و یک هزار و ۴۵۰ واحد دیگر نیز تعمیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مسؤول، با اشاره به رقم تسهیلات به هر واحد مسکونی گفت: به هر واحد مسکونی شهری ۵۰ میلیون تومان وام، ۱۲ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۳ میلیون تومان کمک اجاره بها و به واحدهای روستایی نیز ۴۰ میلیون تومان وام، ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۶ میلیون تومان کمک اجاره بها پرداخت شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان  ادامه داد: از مجموع ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی ۴۸ هزار و ۸۰۱ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن استان در سطح استان مقاوم سازی شده است.

به گفته صنعتی منفرد، میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکونی  در سطح کشور ۴۲ درصد و در استان زنجان این رقم ۵۳ درصد است که در این زمینه استان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

وی، با بیان اینکه ترویج مقاوم سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی درپیشگیری از حوادث موثر است، گفت: با توجه به مطالعات انجام شده، ۱۵۳ روستا و بیش از ۱۸ هزار  و ۷۳۴ واحد مسکونی نیز در این روستاهای استان بر روی گسل قرار دارند که از این تعداد تقریبا پنج هزار و ۲۵۹ واحد مسکونی که ۲۸ درصد واحدها را شامل می شود، مقاوم سازی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن استان، با ارائه تسهیلات مقاوم سازی و بهسازی مسکن هم سو با اهدافی چون احداث مسکن مقاوم و با دوام روستایی، تلاش در حفظ هویت معماری بومی مسکن روستایی، تامین مسکن متناسب با نیاز روستائیان، حفظ هویت و سیمای عمومی روستاها را دنبال می کند، که خوشبختانه تاکنون نیز موفق عمل کرده است.

برچسب‌ها تسهیلات مسکن بارندگی بنياد مسكن انقلاب اسلامی زنجان فصلنامه صنعت مقاوم سازی و بهسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن بارندگی بنياد مسكن انقلاب اسلامی زنجان تسهیلات مسکن بارندگی بنياد مسكن انقلاب اسلامی زنجان میلیون تومان کمک واحد مسکونی بنیاد مسکن کمک بلاعوض مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این بسته خبری چند خبر کوتاه از شهرستانهای آذربایجان غربی مرور می شود.

 

ارومیه – نجات کوهنوردان

کوهنوردان مصدوم شده در دره جرمی ارومیه نجات یافتند. شامگاه روز جمعه ۳۱ فروردین بر اثر سقوط از ارتفاع دو ‎کوهنورد در ارتفاعات دره جرمی و مصدومیت یک نفر ،نیروهای امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام و فرد مصدوم را به مراکز درمانی انتقال دادند.

 نوشین شهر- پیگیری مصوبات سفر استاندار

در جلسه پیگیری و بررسی مصوبات سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی به بخش نازلو ، ساخت  بیمارستان ، اجرای طرح های فاضلاب و  کنار گذر خروجی نوشین شهر بعنوان مهمترین مصوبات  این سفر اعلام شد که تاکنون اجرایی نشده اند.

خوی- مقاوم سازی مسکن روستایی

به گفته فرماندار خوی از مجموع 29 هزار واحد مسکونی کم دوام در مناطق روستایی بیش از 15 هزار واحد با پرداخت تسهیلات مقاوم سازی شده است

علی نژاد افزود: امسال هم مقاوم سازی بیش از1 هزار و 200 واحد در دستور کار قرار گرفته است .

سلماس- غباروبی مزار شهدا

در حمایت از پاسخ موشکی اخیر سپاه  ، مزار شهدای شهرستان سلماس با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان عطرافشانی و غباروبی شد.

خوی- یادواره شهدا

سرهنگ واحدی فرمانده تیپ 264 شهید عبدی  ارتش در مراسم گرامیداشت 48 هزار شهید ارتش  که در خوی برگزار شد گفت: نیروهای مسلح با وحدت و یکدلی آماده دفاع از حریم و منافع ایران اسلامی و پاسخگویی به  دشمنان هستند .

چهاربرج-یادواره شهدا

و یاد و خاطره ۶۶ شهید شهرستان چهاربرج گرامی داشته شد.

 

 

دیگر خبرها

  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی