Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر پروژه‌های غیره مسطح کرمانشاه در حاشیه این مراسم گفت: این تقاطع در سه سطح، زیرگذار، روگذر و سطح صفر طراحی شده که امروز شاهد افتتاح مرحله اول آن با حضور مسئولان ارشد استان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان هستیم.

محمد پورداد گفت: افتتاح مرحله اول این پروژه به‌منظور رفع ترافیک میدان امام (ره) شهر کرمانشاه و بازگشایی فضا برای اجرای گام دوم پروژه به بهره‌برداری رسیده است، مرحله اول تقاطع شهید سردار سلیمانی که سطح صفر ادامه مسیر جاده بیستون به شهر کرمانشاه و برعکس را شامل می‌شود بر پل بتونی زیرگذر عبور می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه ابراز امیدواری کرد مرحله دوم پروژه؛ یعنی سطح زیرگذر یعنی مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال پروژه و همچنین پل روگذر مسیر گردشی غرب به شمال و شرق به جنوب به‌صورت ۲ طرفه شهریورماه امسال افتتاح شود.

مدیر پروژه‌های غیره مسطح کرمانشاه گفت: در پروژه غیره مسطح میدان امام (ره) کلان‌شهر کرمانشاه ۱۱۰ هزار مترمکعب عملیات خاک‌برداری انجام‌شده، همچنین ۳۸۰ قطعه پیش‌ساخته بتونی با سه هزار تن آرماتور در پل زیرگذر به‌کاررفته است.

کلان‌شهر کرمانشاه بیش از یک‌میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای‌داده است و شهرداری کرمانشاه در قالب هشت منطقه به شهروندان آن خدمات ارائه می‌دهند.

استان کرمانشاه دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

کد خبر 499508 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح های عمرانی استان کرمانشاه شهر کرمانشاه مرحله اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ حمدلله رحمتی پور اظهار داشت: این راهپیمایی مردمی پس از برگزاری نماز جمعه از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تا امامزاده حسن (ع) برگزار خواهد شد و تمهیدات ترافیکی و اعمال محدودیت تردد به منظور روانسازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور در معابر منتهی به مسیر راهپیمایی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: ممنوعیت تردد در بلوار امامزاده حسن (ع) از تقاطع مصباح تا امامزاده و بالعکس، خیابان زکریای رازی (حدفاصل تقاطع کارخانه قند تا سه راه خوابگاه) و بلوار شهید شریفی از میدان توحید به سمت امامزاده حسن (ع) اجرا خواهد شد.

این مقام انتظامی افزود: مسیر راهپیمایی توسط کارکنان پلیس راهور استان البرز به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار گرفته تا عبور و مرور شهروندان تسهیل شود.

سرهنگ رحمتی پور از شهروندان درخواست کرد ضمن همکاری لازم با پلیس، وسایل نقلیه خود را در معابر منتهی به مسیر راهپیمایی متوقف نکنند چرا که سبب افزایش تراکم و بروز گره‌های ترافیکی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد