Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:26:28 GMT

۶۰ گروه جهادی نیازهای بهداشتی همدان را تامین می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۸۶۳۱

۶۰ گروه جهادی نیازهای بهداشتی همدان را تامین می‌کنند

ظاهر پورمجاهد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این گروه های با جمع شدن در کنار یکدیگر و دریافت امکانات اولیه از فرمانداری، دستگاه های اجرایی به ویژه سپاه و نیروی بسیج در حوزه تولید اقلام و لوازم بهداشتی فعال شدند.

وی اضافه کرد: تعدادی از این گروه ها از سازمان صنعت، معدن و تجارت مجوز فعالیت گرفتند و عده ای هم خودجوش کار و فعالیت خود را شروع کردند حتی در مقطعی بین ۲ تا ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون عدد ماسک در استان تولید شده بود که متولیان کارگاه ها در مورد توزیع آن در همدان یا خارج از استان از مسوولان استعلام گرفتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان اظهار داشت: در جریان شیوع کرونا، گروه های مختلف در قالب کارگاه های تولید، صنفی، صنعتی و جهادی دست به دست هم داده تا بتوان ویروس کرونا را شکست بدهیم.

پورمجاهد ادامه داد: برخی از گروه ها نیز در حوزه تامین کالاها و رزق و روزی اصلی یک خانواده فعال شده و همزمان برای تامین ماسک، دستکش و دیگر اقلام بهداشتی مورد نیاز برای خانواده های محروم حاشیه شهر کمک می کنند.

وی گفت: تجربه نشان داده هر وقت مردم و مسوولان کنار هم قرار گرفتند حرکت خوبی در استان صورت پذیرفت که در این راستا شکل گیری گروه های جهادی برای تامین نیازهای بهداشتی مردم نیز اتفاق مبارکی و اقدام خداپسندانه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان ادامه داد: باید از ملتی با این عظمت، مردمی با این حساسیت، دلسوزی و تلاش و ایثار که برای خدمت به همنوعان با روحیه همکاری همدلی و ایثار تلاش می کنند قدردانی کرد.

پورمجاهد ابراز امیدواری کرد: در تمامی عرصه های زندگی به ویژه فعالیت اقتصادی آن هم در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را «جهش تولید» نامگذاری کردند با روحیه همدلی، جدیت و ایثار برای رونق حوزه تولید، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال تلاش کرد.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا روز بیستم فروردین امسال ۶۴ هزار و ۵۸۶نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به سه هزار و ۹۹۳ نفر رسید.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان استانداری همدان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان استانداری همدان ویروس کرونا همدان استانداری همدان گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • پاسخ فرهنگ انقلابی به نیازهای امروزی