Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@10:04:57 GMT

تداوم بارش برف و باران در ۲۹ استان تا دوشنبه آینده

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۸۶۵۳

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز، فردا و شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور به جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش باران، گاهی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز شدت بارش‌ها در استان‌های کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، قزوین،‌ البرز،‌ تهران، غرب سمنان، مرکزی، شمال ایلام،‌ لرستان، نوار غربی اصفهان،‌ شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد است.بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا جمعه شدت بارش‌ها در لرستان، نوار غربی اصفهان، شمال شرق خوزستان،‌ چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، همدان، مرکزی، البرز و تهران است.

 

روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال غرب، شمال شرق، دامنه‌های زاگرس جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از جنوب کشور بارش پیش‌بینی شده است. همچنین امروز برای نوار شمالی کشور و جمعه برای دامنه‌های البرز و شمال شرق افزایش نسبی دما بین 6 تا 12 درجه روی خواهد داد.

 

تسنیم

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: هواشناسی تگرگ برف باران اقتصاد جام نیوز شمال شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران، سد ده‌شیخ لامرد را پر آب کرد

دریافت 44 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آمدن موج اول بارش‌ها به نیمه جنوبی فارس و با جاری شدن آب در مسیل‌ها و رودخانه‌ها، بسیاری از سدهای مناطق جنوبی استان فارس امروز سه‌شنبه پر آب شدند.

همچنین بارش باران بهاری در واپسین روزهای فروردین سبب جاری شدن آب در مسیل رودخانه‌های شهر لامرد و پر شدن سد دِه‌شیخ این شهر شد.

ده‌شیخ در فاصله ۱۲ کیلومتری لامرد و ۳۱۷ کیلومتری شیراز در جاده لامرد - اشکنان واقع شده است.

اداره کل هواشناسی استان فارس برای امروز و فردا در مناطق جنوبی استان فارس به ویژه شهرهای لامرد، مهر، لار، گراش، عوض، خنج و زرین‌دشت، بارش شدید باران همراه با رعد و برق، تگرگ و باد شدید پیش‌بینی کرده و نسبت به احتمال وقوع سیلاب هشدار داده است.

کد خبر 6079617

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • هشدار قرمز؛ تداوم بارش‌های سنگین در ۵ استان
  • بارش شدید باران، سد ده‌شیخ لامرد را پر آب کرد