Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:24:16 GMT

نمی‌توانیم تمام امور شهر را به خاطر کرونا تعطیل کنیم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۸۶۸۲

نمی‌توانیم تمام امور شهر را به خاطر کرونا تعطیل کنیم

ایسنا/کرمانشاه شهردار کرمانشاه در پاسخ به انتقاد برخی در خصوص انجام کارهای شهرداری در شرایط شیوع کرونا، گفت: قطعا مبارزه با کرونا اولویت شهرداری است، اما نمی‌توانیم تمام امور شهر را به خاطر این بیماری تعطیل کنیم و شهر را بخوابانیم.

سعید طلوعی در حاشیه افتتاح فاز اول تقاطع غیرهمسطح شهید سردار قاسم سلیمانی که امروز (21 فروردین) با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان انجام شد، در جمع خبرنگاران در خصوص اعتراض برخی به انجام کارهای زیباسازی شهر در شرایط شیوع بیماری کرونا، گفت: کارهای زیباسازی شهر از ماه‌ها قبل برنامه ریزی شده و اینطور نیست که یک شبه تصمیم به انجام کاری گرفته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه های شهر باید طبق برنامه پیش برود و نمی‌توانیم به خاطر شیوع بیماری کرونا تمام شهر را بخوابانیم. شهر باید زنده و فعال باشد.

شهردار کرمانشاه تاکید کرد: قطعا در این روزها ضدعفونی و گندزدایی شهر اولویت شهرداری است و این کار با جدیت ادامه دارد، اما این به معنی تعطیلی سایر اقدامات شهر نیست و نباید امور یک شهر را تماما تعطیل کرد.

وی افزود: توزیع ماسک و دستکش در میان نیروهای شهرداری به خاطر این است که در این شرایط شیوع بیماری باز هم بتوانیم به مردم و شهر خدمت کنیم. نباید با تعطیلی امور شهر بر مشکلات مردم بیفزاییم.

طلوعی تاکید کرد: این بحران به یاری خداوند دیر یا زود به پایان می رسد و در این شرایط مردم نیاز دارند شهر را زیبا و فعال ببینند و این امر در روحیه آنها و کاهش فشارهای روانی بسیار موثر است.

شهردار کرمانشاه در ادامه با اشاره به پیشرفت مطلوب تقاطع شهید "سردار قاسم سلیمانی"، گفت: در حال حاضر شاهد افتتاح فاز اول این تقاطع در مسیر همسطح شرق به غرب و بالعکس هستیم که فاز اول این پروژه محسوب می‌شود.

وی افزود: مسیر شمال به جنوب و بالعکس این تقاطع نیز که بصورت زیرگذر است در مرحله خاکبرداری می باشد که به زودی این بخش از تقاطع نیز آماده شده و برای تردد باز می شود.

طلوعی تصریح کرد: مسیر شرق به جنوب و غرب به شمال تقاطع نیز بصورت روگذر می باشد که ستون های آن آماده شده و سازه های آن نیز پیش ساخته است و اگر شرایط جوی قدری بهبود یابد کار نصب آنها برروی ستون ها انجام می‌شود.

وی افزود: چنانچه شرایط مالی و نیز شرایط جوی اجازه دهد، پروژه نهایتا تا شهریور امسال به طور کامل به بهره برداری می رسد.

طلوعی خاطرنشان کرد: حساسیت ویژه بر روی افتتاح کامل پروژه ها داریم، طوری که برای افتتاح کامل یک تقاطع کارهای مربوط به نورپردازی و فضای سبز آن هم انجام شود.

طلوعی با اشاره به پیشرفت خوب پروژه تقاطع شهید سردار قاسم سلیمانی در ماه های اخیر گفت: 14 ماه پیش که به عنوان شهردار کرمانشاه کارم را شروع کردم این پروژه در حد یک حصارکشی ساده بود و کار چندانی بر روی آن انجام نشده بود و تمام اکیپ ها در تقاطع امام حسین(ع) فعال بودند.

وی افزود: با پایان کار آن تقاطع، اکیپ ها در این تقاطع تمرکز داده شده و خوشبختانه امروز شاهد پیشرفت خوب این پروژه هستیم و این پیشرفت ها در پروژه های مختلف مرهون همکاری خوب شورا و شهرداری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه کروناویروس منطقه کرمانشاه شهرداري شهردار کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از صفر شدن تعداد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن آن‌ها خبر داد.   به گزارش مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.   وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان