Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه‌‌برنامه تلویزیونی «مجاهد» با موضوع نگاهی به اندیشه و زمانه سید شهیدان اهل قلم، در سه قسمت از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، ویژه برنامه تلویزیونی «مجاهد» به مناسبت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی که روز شهادتش به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده، در سه قسمت برای پخش از شبکه افق آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه در سه روایت تولید شده است. روایت اول (رستاخیز جان) در باب زندگی و تحول شهید آوینی، روایت دوم (فردایی دیگر) در باب اندیشه و جهان‌بینی شهید آوینی و روایت سوم (انفطار صورت) در باب دیدگاه‌ها و تجربیات هنری و سینمایی شهید آوینی، سه قسمت این برنامه هستند.

مجید شاه‌حسینی و  شهریار زرشناس به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارند.

«مجاهد» روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 21 تا 23 فروردین ساعت 17 از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن ساعت 14 روز بعد روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: صداوسیما شبکه افق سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی روز هنر انقلاب شهید آوینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهیدان محمدیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مرحوم «حاج رضا محمدیان» پدر شهیدان والامقام «مسعود و عبدالرضا محمدیان» از شهدای شهرستان شیراز در سن ۸۸ سالگی بر اثر کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.
پیکر آن مرحوم امروز شنبه اول اردیبهشت در دارالرحمه شیراز تشییع و در قطعه والدین شهدا به خاک سپرده می‌شود.
سرباز وظیفه شهید مسعود محمدیان، ۲۰ آذر سال ۱۳۶۰ در سن ۲۲ سالگی در عملیات آزاد سازی بستان به مقام شهادت نائل شد و بسیجی شهید عبدالرضا محمدیان ۲۰ فروردین ۱۳۶۵ در سن ۱۹ سالگی در عملیات فتح فاو بر اثر ترکش به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی
  • تشییع پیکر پدر شهیدان محمدیان
  • استقبال دانشگاهیان از جشنواره شهید آوینی ۳ برابر سال گذشته بود
  • پدر شهیدان محمدیان آسمانی شد
  • داستان یک عکس دیده‌ شده از شهید آوینی
  • دیدار تیم ملی فوتسال ایران و بحرین در شبکه ورزش