Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:30:19 GMT

رضایی در آستانه بازگشت به کلوب بروژ

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۸۸۸۱

رضایی در آستانه بازگشت به کلوب بروژ

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از voetbalnieuws, کاوه رضایی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه شارلوای بلژیک در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است و یکی از ۳ خرید قرضی و ارزان قیمت فصل محسوب می‌شود.

با‌ این حال سران باشگاه کلوب بروژ به دلیل خلائی که در تیمشان در بخش حمله احساس می‌کنند تمایل دارند با بندی که در قرارداد کاوه وجود دارد او را به تیم کلوب بروژ برگردانند و میل خود را هم به تیم شارلوا برای بازگشت این بازیکن اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به غیر از شارلوا، کاوه رضایی از تیم‌های دیگر هم پیشنهاداتی دارد، اما اولویت کلوب بروژ حضور مجدد ششمین گلزن برتر لیگ فوتبال بلژیک در تیم خودشان است.

اخیرا فدراسیون فوتبال بلژیک تیم فوتبال کلوب بروژ را به عنوان قهرمان لیگ برتر فوتبال کشورش معرفی کرد که با مخالفت صددرصدی یوفا روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید:  بلژیکی‌ها خواستار بازگشت لژیونر فوتبال ایران هستند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم فوتبال بنفیکا تیم ملی فوتبال ایران کلوب بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی: در سطح ورزش دیگر رؤیایی ندارم

برنده هشت توپ طلا می‌گوید در سطح ورزش به همه چیز رسیده است و دیگر رؤیای خاصی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی که در دوران حرفه‌ای پربارش به عناوین تیمی و انفرادی زیادی از جمله قهرمانی در جام جهانی، کوپا آمه‌ریکا و لیگ قهرمانان اروپا گرفته تا توپ طلا و جایزه THE BEST فیفا دست یافته است، در گفت‌وگو با برنامه «بیگ تایم» از شبکه تلویزیونی «ام‌بی‌سی» عربستان، در پاسخ به این پرسش که «رؤیایت برای آینده چیست؟»، گفت: من دیگر رؤیای خاصی در سطح ورزشی ندارم. من خوش‌شانس بوده‌ام که در دوران حرفه‌ای‌ام به همه چیز رسیده‌ام.

وی در پاسخ به این پرسش که «ورزش مورد علاقه‌ات بعد از فوتبال چیست؟»، اظهار داشت: تنیس، پدل، بسکتبال و فوتبال آمریکایی. من چیزهای زیادی از فوتبال آمریکایی یاد گرفته‌ام و حالا درک بهتری از آن دارم و از دیدن بازی‌های فوتبال آمریکایی لذت می‌برم.

فوق‌ستاره آرژانتینی اینترمیامی درباره دوران کودکی‌اش هم خاطر نشان کرد: من دوران کودکی زیبایی داشتم، حتی زمانی که با دوستانم در روساریو بودم. این دوران خوب تا زمانی که مجبور به ترک اسپانیا شوم که بسیار سخت بود، ادامه داشت اما حقیقت این است که بارسلونا همیشه با من خوب رفتار ‌کرد.

اسکالونی: تنها جایگاه مسی و دی‌ماریا تضمین شده است

برنده هشت توپ طلا درباره جدایی‌اش از بارسلونا در سال 2021 هم گفت: فکر می‌کردم در بارسلونا می‌مانم. من برای ساخت مجدد زندگی‌ام و جابه‌جایی خانواده‌ام از یک مکان به مکانی دیگر آماده نبودم.

مسی 36 ساله در مواجهه با این پرسش که «مهمترین لحظه در جام جهانی 2022 قطر برای تو کدام لحظه بوده است؟»، اظهار داشت: لحظه‌ای که بازی فینال را بردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • مسی: در سطح ورزش دیگر رؤیایی ندارم
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • بازگشت ملی پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • بازگشت ملی‌پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان
  • لیگ برتر والیبال؛ رضایی امتیازآورترین بازیکن دیدار شهداب یزد و شهرداری ارومیه
  • لیگ برتر والیبال؛ شهدابی‌ها در آستانه صعود به مرحله نهایی