Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، نزدیک به دو هفته پیش، برنامه نوروز فوتبالی، در آیتم آشنایی با تاریخ باشگاه پرسپولیس برای توضیح انحلال باشگاه شاهین توضیحات نادرستی را درباره موسس باشگاه تاج اعلام کرده بود که با واکنش هواداران تیم استقلال تهران رو به رو شد.

با گذشت چند روز از این ماجرا بازیکنان استقلال دعوت این برنامه را رد کردند و حتی هادی طباطبایی، دروازه بان سابق باشگاه استقلال که دعوت این برنامه رو پذیرفته بود یا انتقاد طرفداران استقلال رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز علیرضا منصوریان، بازیکن و سرمربی اسبق استقلال در گفتگوی تلفنی با این برنامه درباره تاریخ این باشگاه گفتگو می‌کرد که اشتباه بزرگ در آیتم تاریخچه پرسپولیس را یادآوری کرد.

افشین عبداللهیان سردبیر و مجری نوروز فوتبالی بعد از صحبت‌های منصوریان درباره اتفاق پیش آمده عنوان کرد: «نویسنده نباید به بخش‌هایی که تردیدهای تاریخی درباره‌اش وجود دارد، ورود می‌کرد تا عده.ای از بینندگان ما مکدر شوند. طی 5 سال گذشته که شب‌های فوتبالی را تاسیس کردیم، سعی داشتیم با آرامش به اطلاع رسانی و ساخت برنامه و به دور از آنکه دعوایی انجام دهیم، بپردازیم. واقعیت این است که ما هم از این متن بی خبر بودیم و حالا که آقای منصوریان با بزرگواری عذرخواهی می‌کند، ما هم با عذرخواهی کوچک نمی شویم و از بینندگان و به خصوص استقلالی‌هایی که ناخواسته باعث تکدر خاطرشان شدیم عذرخواهی می‌کنیم. همه طرفداران تیم‌های مختلف برای ما بی نهایت باارزش هستند و دوست نداریم کسی ناراحت باشد. حتی اگر درباره آقای مورینیو هم اشتباهی رخ می‌داد، عذرخواهی می‌کردیم.»

همچنین محمد میر و مهدی توتونچی دو مجری دیگر برنامه نوروز فوتبالی نیز از هواداران استقلال عذرخواهی کردند تا غائله پیش آمده درباره آیتم جنجالی این برنامه به پایان برسد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران تاج نوروز فوتبالی نوروز فوتبالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح

تین نیوز

آیین تجلیل از تلاشگران ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1403 اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان سه شنبه شب در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، آیین تجلیل از تلاشگران ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1403 این اداره کل با شرکت دست اندرکاران طرح تسهیل سفرهای دریایی و خانواده های آنان با اجرای ویژه برنامه های شاد و مفرح در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تلاش تمامی کارکنان و و دست اندرکاران کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی در نوروز ۱۴۰۳ قدردانی کرد. 

"حسین عباس نژاد" ثبت و ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۴ میلیون نفر سفر را مرهون تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران حوزه دریایی و بندری استان در نوروز امسال دانست.

گفتنی است؛ براساس گزارش کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی در نوروز ۱۴۰۳ هرمزگان از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پایان روز ۱۷ فروردین در مجموع چهار میلیون و ۶۳۲ هزارو ۷۲۱ مسافر و گردشگر از طریق بنادر و پایانه های دریایی استان هرمزگان جابه جا شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد