Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، تقی دولت آبادی رئیس اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بعد از تصادفات، ماموریت شهری بیماران قلبی ۶۵ مورد و ماموریت جاده‌ای ۳۳ مورد بوده است.

دولت آبادی افزود: تعداد ماموریت‌های شهری اورژانس در ۱۵ روز نخست فروردین ماه ۹۹، ۶۵۷ و تعداد ماموریت‌های جاده‌ای ۴۷۰ ماموریت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه  تعداد ماموریت‌های شهری و جاده‌ای سکته‌های مغزی در این مدت زمان را، ۷ مورد ذکر کرد.

 دولت آبادی تعداد کل ماموریت‌های تنفسی را نیز ۱۳۵ ماموریت عنوان کرد.

او  یادآور شد: تعداد مشاوره تلفنی در این ایام را ۹۵۶ مورد بوده است.

رئیس اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  عنوان کرد: تعداد ماموریت‌های شهری کمتر از ۸ دقیقه در ایام نوروز ۹۹، ۳۰۱ ماموریت شهری بوده است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی خراسان شمالی اورژانس خراسان شمالی تعداد ماموریت جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان

رئیس علوم پزشکی جیرفت با اشاره به نواقص بسیار زیاد در حوزه درمان جنوب استان کرمان، گفت: در جنوب استان با کمبود تخت بیمارستانی و نیروی انسانی مواجه هستیم. - اخبار استانها -

علی‌اصغر خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه این دانشگاه در گستره وسیع جنوب استان کرمان به جمعیتی در حدود یک میلیون نفر خدمات‌رسانی دارد، اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است که خدمات حوزه بهداشت و درمان را در بهترین شرایط و با کیفیت خوب به مردم این منطقه ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه امسال توسعه اورژانس بیمارستان‌های کوچک جنوب استان کرمان در شهرهای قلعه‌گنج، رودبار، منوجان و کهنوج در برنامه است، افزود: طرح توسعه اورژانس قلعه‌گنج و کهنوج آماده افتتاح است که به زودی این کار انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اینکه طرح توسعه اورژانس بیمارستان منوجان نیز به زودی افتتاح و توسعه اورژانس‌ رودبار با مقداری تاخیر انجام می‌شود، ادامه داد: تا شهریورماه تمامی طرح‌های توسعه اورژانس بیمارستانی در این شهرها به بهره‌برداری می‌رسند و به فضای فیزیکی اورژانس این بیمارستان‌ها چیزی در حدود هزار و 700 تا 2 هزار متر افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم که بیمارستان عنبرآباد هر چه زودتر به مرحله افتتاح برسد، گفت: البته ممکن است که این بیمارستان امسال آماده بهره‌برداری نشود اما پیگیر هستیم که پیش از افتتاح بخش اورژانس این بیمارستان آماده خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان شود و دلگرمی را برای مردم عنبرآباد ایجاد کنیم.

خیرخواه با اشاره به اینکه در حوزه جنوب استان کرمان محرومیت‌های تاریخی و نواقص بسیار زیادی در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد و البته ما به دنبال این هستیم که این مشکلات را برطرف و جبران کنیم، گفت: نگاه دولت سیزدهم برای رفع محرومیت به ویژه در حوزه بهداشت و درمان است.

وی با اشاره به کمبود تخت بیمارستانی در جنوب استان کرمان، گفت: برای جبران این کمبود سه بیمارستان در عنبرآباد، جیرفت و کهنوج در برنامه است که جزو مصوبات سفر استانی رئیس جمهور هم قرار دارند که حدود 600 تخت بیمارستانی به ظرفیت تخت‌های جنوب استان کرمان افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه در بیمارستان‌های کوچک در کنار مشکل کمبود تخت‌های بیمارستانی با مشکل کمبود نیروی انسانی نیز مواجه هستیم، گفت: اگر بتوانیم نیروی انسانی مورد نیاز در جنوب استان را تامین کنیم قطعاً خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد و رضایتمندی نسبی بیشتری خواهند داشت.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت