Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@19:09:14 GMT

کرونا و برگزاری ۶۶۰ گردهمایی غیرقانونی در منچستر

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۸۹۹۶

کرونا و برگزاری ۶۶۰ گردهمایی غیرقانونی در منچستر

«ایان هوپکینز» رئیس پلیس منچستر روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: همه ما باید این مساله را جدی بگیریم. ما درک می‌کنیم که مردم تمایل دارند در ایام تعطیلات عید پاک کنار دوستان و اقوام خود باشند اما لازم است که توصیه دولت را جدی بگیریم.

وی تصریح کرد؛ تنها اقدام مهمی که می‌توان برای مقابله با کرونا انجام داد این است که خانه بمانیم و جان دیگران را نجات دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس آمار ارائه شده توسط پلیس منچستر، بیش از یک هزار و ۱۳۰ مورد تخلف از مقررات منع رفت‌وآمد از روز شنبه تا سه‌شنبه گذشته گزارش شده است. از این تعداد ۴۹۴ فقره مربوط به گردهمایی‌های خانگی و ۱۶۶ فقره دیگر دورهمی‌های خیابانی بوده که پلیس طبق اختیارات ویژه دولت با متخلفین برخورد کرده است.

بنا بر این گزارش ۱۲۲ گردهمایی ورزشی و ۱۷۳ برنامه پارک‌نشینی نیز توسط پلیس منچستر متفرق شده است. پلیس می‌گوید این تخلفات باعث افزایش قابل توجه آمار ابتلا به کرونا در این مدت شده است.

دولت انگلیس پس از اعلام وضعیت اضطراری و وضع مقررات منع رفت و آمد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اختیارات ویژه‌ای را به پلیس این کشور واگذار کرد تا افراد متخلف را جریمه نقدی و یا بازداشت کند.

قوانین جدید این اختیار را به پلیس می‌دهد تا شهروندان را از ترددهای غیرضروری منع و به خانه هدایت کند. افراد متخلف هر بار ۶۰ پوند جریمه می‌شوند و در صورت تکرار، مبلغ جریمه برای هر بار، دوبرابر افزایش پیدا می‌کند. همچنین پرونده افرادی که از پرداخت جریمه تمرد می‌کنند به دادگاه ارجاع شده و ممکن است جریمه سنگین تری اعمال شود. پلیس همچنین اجازه دارد افرادی را که از قوانین منع رفت و آمد تمرد می‌کنند، بازداشت کند.

با این وجود مقامات ارشد پلیس معتقدند که این نهاد امنیتی از عهده این مسئولیت بر نمی‌آید و لازم است که ارتش در این زمینه وارد عمل شود.

برچسب‌ها پلیس امنیت ویروس کرونا انگلستان پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس امنیت ویروس کرونا انگلستان پلیس امنیت ویروس کرونا انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی فعالان هنری مساجد مازندران

دریافت 18 MB کد خبر 6081939

دیگر خبرها

  • گردهمایی فعالان هنری مساجد مازندران
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • تغییر سقف تراکنش‌های بانکی
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی؛ روش اعتراض اینترنتی به جریمه‌ها
  • افزایش ۵ برابری مبلغ جریمه‌های رانندگی برای کدام تخلفات است؟
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • پلیس راهور : افزایش مبلغ جریمه ها هنوز ابلاغ نشده است
  • افزایش مبلغ جریمه‌ها هنوز ابلاغ نشده است
  • درصد خطای پیامک‌های تخلفات رانندگی چقدر است؟
  • درصد خطای پیامک‌های تخلفات رانندگی قدر است؟