Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@21:35:52 GMT

واکنش ابوظبی به اعلام آتش‌بس ائتلاف سعودی-اماراتی در یمن

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۰۴۶

واکنش ابوظبی به اعلام آتش‌بس ائتلاف سعودی-اماراتی در یمن

وزیر مشاور کشور امارات عربی متحده در امور خارجه اعلام‌ آتش‌بس ائتلاف سعودی-اماراتی در یمن واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق،  «انور قرقاش» وزیر مشاور کشور امارات عربی متحده در امور خارجه، امروز (پنجشنبه)، به اعلام آتش‌بس ائتلاف سعودی-اماراتی در یمن واکنش نشان داد و آن را اقدامی «حکیمانه» و «مسئولانه» خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن خواستار مداخله شورای امنیت و سازمان ملل برای توقف جنگ در یمن شده بود که ساعاتی بعد از این درخواست، آنتونیو گوترش در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، خواستار توقف جنگ در سراسر جهان شد تا جهان بتواند بر روی مقابله با کرونا متمرکز شود.

وزیر مشاور در امور خارجه امارات عربی متحده در این ارتباط گفت:‌ «تصمیم ائتلاف به رهبری کشور برادر عربستان سعودی مبنی بر آتش‌بس  دو هفته‌ای در یمن، تصمیمی حکیمانه و مسئولانه است زیرا با وجود درخواست‌های مکرر برای حل سیاسی، نگرانی‌ها نیز از ویروس کرونا وجود دارد؛‌ نگرانی‌هایی که بحران انسانی مستمر را پیچیده‌تر می‌کند».

انور قرقاش ادامه داد: «تصمیم مهمی است. حتما باید از نظر انسانی و سیاسی به آن تکیه شود».

در همین ارتباط،‌ وزیر مشاور دولت عربستان سعودی در امور خارجه نیز، امروز، در توئیتی اعلام کرد که اعلام آتش‌بس در یمن در راستای خواسته‌های دبیر کل سازمان ملل بوده است

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید انور قرقاش آتش بس یمن امارات عربستان سعودی توییتر امور خارجه وزیر مشاور آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی‌ خود دیدار کرد

وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی های خود در عشق‌آباد با مقامات ترکمنستانی در عشق آباد با همتای خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با رشید مرداف وزیر خارجه ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

پیش از این امیرعبداللهیان با قربانقلی بردی‌محمداف رهبر ملی و رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان و همچنین سردار بردی محمداف رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرده بود.

گفت‌وگو در خصوص مسائل مورد علاقه دوجانبه به خصوص مسائل اقتصادی و تجاری، ترانزیت، انرژی و مبارزه با تروریسم از مهمترین موضوعات مورد رایزنی در جریان این سفر است.

منبع: ایرنا

کد خبر 739994

دیگر خبرها

  • سفر وزیر امور خارجه به ترکمنستان
  • عکس/ دیدار امیر عبداللهیان و وزیر امور خارجه ترکمنستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی
  • امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی‌ خود دیدار کرد
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • وزیر امور خارجه وارد ترکمنستان شد
  • وزیر امور خارجه در راه ترکمنستان
  • امیرعبداللهیان به ترکمنستان می‌رود
  • تصاویر| دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه
  • دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه