Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:21:21 GMT

اعمال محدودیت تردد در معابر کاشان تا ساعت ۱۷ روز جمعه

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۱۱۶

اعمال محدودیت تردد در معابر کاشان تا ساعت ۱۷ روز جمعه

سرهنگ پاسدار علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از الزامات کنترل و مهار ویروس کرونا در کاشان محدودیت تردد به خصوص در خودروهای سواری است، اظهار داشت: طرح اعمال محدودیت خودروها که با عنوان طرح زوج و فرد شناخته می شود تا ساعت ۱۷ روز جمعه از درب منازل شهروندان کاشانی در ۱۱ نقطه شهرستان کاشان اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به عزم جدی راهور نیروی انتظامی برای اعمال طرح محدودیت تردد در سطح شهر کاشان ابراز داشت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده تردد خودروهای سواری در بین شهرها و شهرستان های دیگر نیز ممنوع و متخلفان علاوه بر جریمه پنج میلیون ریالی، اتومبیل آنها هم به مدت یکماه توقیف می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان همچنین با اعلام خبر پایان کار یک فروشنده مواد افیونی در کاشان تصریح کرد: بعد از دریافت گزارش هایی مبنی بر اینکه فردی در حال توزیع مواد افیونی در شهر کاشان است، مراتب در دستور کار ماموران قرار گرفت و با دستگیری فرد قاچاقچی بیش از یک کیلوگرم ماده مخدر گُل از مخفیگاه او کشف شد.

وی همچنین از دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو از شهروندان و با بررسی این موضوع، ماموران آگاهی نیروی انتظامی کاشان موفق شدند سارق را دستگیر کنند.

سرهنگ قربانی با اشاره به اینکه سارق اموال داخل خودرو به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرد، افزود: همچنین ماموران نیروی انتظامی کاشان توانستند سارق دیگری را که اقدام به سرقت حرفه ای قطعات موتور سیکلت می کرد را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه سارق قطعات موتور سیکلت نیز به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد، گفت: عدم رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان برای حفاظت از وسائل نقلیه مهمترین عامل سواستفاده سارقین است و بر این اساس لازم است دارندگان وسایل نقلیه با رعایت توصیه ها و هشدارهای پلیس از سرقت وسایل نقلیه و لوازم داخل آن پیشگیری نمایند.

کد خبر 4896212

منبع: مهر

کلیدواژه: علی قربانی طرح زوج و فرد خودروها فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد نیمه شعبان گرگان فاصله گذاری اجتماعی بیرجند ایلام بارش باران استانداری قزوین روز طبیعت ماسک طبی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: تردد در همه جاده های مواصلاتی روان است. محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.


وی افزود: هیچ محدودیت جدیدی نیز در محورهای شمالی اعمال نشده است.

دیگر خبرها

  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل