Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:59:12 GMT

۲۴ هیئت در خیابان‌های اصلی شوشتر به جشن و سرور پرداختند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۲۰۵

۲۴ هیئت در خیابان‌های اصلی شوشتر به جشن و سرور پرداختند

حجت الاسلام و المسلمین عسگر مهروی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۲۴ هیئت در شب گذشته در خیابان‌های اصلی شهر و مقام صاحب‌الزمان شوشتر با همکاری هیئت مذهبی، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف شهرستان به جشن و سرور پرداختند.

وی افزود: همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله مسابقه‌ی که از سوی ادارات شهرستان برگزار شد، به ۱۱۰ نفر جایزه ۱۰۰ هزار تومانی پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی کیا در ادامه بیان کرد: همچنین در مساجد محلات شوشتر صدای دعا، مداحی و سخنرانی و پویش همگانی کشوری، (دعای امام زمان) پخش شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر در پایان یادآور شد: ۲ هزار گل رز، ۲ هزار بسته شیرینی، و همچنین ۲ هزار بادکنک، به صورت بهداشتی تهیه و در محلات شهرستان توزیع شد.

کد خبر 4896411

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان شوشتر سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان نیمه شعبان اعیاد شعبانیه ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد نیمه شعبان گرگان فاصله گذاری اجتماعی بیرجند ایلام بارش باران استانداری قزوین روز طبیعت ماسک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی ۲-۱ اینتر مقابل میلان در ورزشگاه سن‌سیرو باعث شد که فاصله آنها با روسونری در رتبه دوم به ۱۷ امتیاز برسد و بدین ترتیب قهرمانی نراتزوری قطعی شود.

این بیستمین اسکودتوی اینتر است و آنها می‌توانند ستاره دوم را به پیراهن‌شان اضافه کنند، اما اینکه با شکست میلان در سن‌سیرو به‌دست آمد، باعث می‌شود خاص‌تر از یک قهرمانی عادی باشد.

پس از پایان بازی اینتری‌ها دست به شادی‌های قابل توجهی زدند. لائوتارو مارتینز و فدریکو دی‌مارکو به سختی خود را به سقف دروازه رساندند تا تور را به‌عنوان یادگاری بردارند.

سیمونه اینزاگی تصمیم گرفت خانواده‌اش را هم در قهرمانی سهیم کند و در همان ثانیه‌های ابتدایی پس از سوت پایان بازی، با آنها تماس تصویری برقرار کرد.

بازیکنان دیگر هم در دیگر قسمت‌های زمین با هواداران به شادی پرداختند و یکی از جالب‌ترین خوشحالی‌ها مربوط به مارکوس تورام بود که گل دوم اینتر در بازی امشب را هم به ثمر رساند.

او پرچم کرنر که لوگوی میلان بر روی آن نقش بسته بود را برداشت، سپس آن را با پیراهن اینتر پوشاند و به هوا برد، تا به شکلی ویژه و جنجالی قهرمانی بیستم را جشن بگیرد.

دیگر خبرها

  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • نفرتی که امروز نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)