Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستارا با اشاره به آخرین وضعیت بازار بزرگ ساحلی، بازار نور و بازار مطهری گفت: طبق اطلاعیه صادرشده از سوی ستاد مدیریت بحران کرونا پاساژها، مجتمع‌های تجاری و بازارهای مرکزی مسقف تا اطلاع ثانوی امکان بازگشایی واحدهای خود را ندارند.

کامبیز لقمانی‌مقدم بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا اظهار کرد: گام دوم طرح فاصله‌گذاری هوشمند مبتنی بر بازگشایی بخشی از واحدهای صنفی کم‌خطر با هماهنگی ستادهای استانی مدیریت بحران کرونا از ۲۳ فروردین‌ماه جاری در سطح این شهرستان به اجرا درمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شرط بازگشایی واحدهای صنفی کم‌خطر را ثبت‌نام در درگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دریافت گواهی سلامت عنوان کرد و افزود: واحدهای صنفی کم‌خطر پس از بازگشایی، گواهی مذکور و بارکد مربوطه را باید در محل کسب نصب کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان آستارا با اشاره به آخرین وضعیت بازار بزرگ ساحلی، بازار نور و بازار مطهری تصریح کرد: طبق اطلاعیه صادرشده از سوی ستاد مدیریت بحران کرونا پاساژها، مجتمع‌های تجاری و بازارهای مرکزی مسقف تا اطلاع ثانوی امکان بازگشایی واحدهای خود را ندارند.

به گفته لقمانی‌مقدم فعالیت آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها، طباخی و فست‌فودها، روزبازارها و نمایشگاه‌ها، مجتمع‌های آب‌درمانی، گیم‌نت‌ها، باشگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌خانه‌ها، چای‌خانه‌ها و تریا ممنوع است.

وی ضمن قدردانی از همکاری واحدهای صنفی شهرستان آستارا در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خاطرنشان کرد: اصناف، کسبه و روستای اتحادیه‌های صنفی حفظ سلامت آحاد جامعه را اولویت اصلی خود دانسته و از هیچ تلاشی در این مسیر فروگذار نخواهند کرد.

به گزارش فارس، ویروس کرونا خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود. تب شدید، تنگی‌نفس، درد عمومی بدن، سرفه‌های خشک، آب‌ریزش بینی و گلودرد ازجمله علائم ابتلا به ویروس کرونا اعلام‌شده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت بازار مدیریت بحران مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان گفت: ١٠٠ هزار واحد صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند.

به گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو صادق سلطانی نژاد مدیر کل امور اقتصادي و دارایی استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: طبق قانون ١٠٠ هزار واحد صنفی باید از درگاه ملی مجوز‌ها شناسه یکتا دریافت نمایند.

وی افزود: کلیه اصناف و فعالان اقتصادی باید تا تاریخ ٢٥ اردیبهشت ماه با مراجعه به این سامانه شناسه یکتا دریافت کنند و در غیر این صورت از دریافت برخی خدمات دولتی و تسهیلات بانکی بهره‌مند خواهند شد.

او اظهار کرد: از طریق این سامانه کلیه مجوز‌های کاغذی، حذف و تبدیل به مجوز‌های الکترونیکی خواهد شد و فرآیند صدور مجوز‌ها بسیار تسهیل شده است. 

سلطانی نژاد هدف از این کار را شناسایی فعالان اقتصادی واقعی و حمایت از کسب و کار‌های قانونی و مشروع است.

مدیر کل امور اقتصادي و دارایی استان کرمان گفت: از مجموع ١٠٩ هزار صنف فعال در استان کرمان تا کنون ٩ هزار شناسه یکتا در استان صادر شده و از همه اصناف می‌خواهیم تا با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها تا زمان مذکور نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام نمایند.

وی رتبه کرمان را در اخذ شناسه یکتا، رتبه ٢٨ کشور اعلام کرد و افزود: كليه اصناف باید در این خصوص مشارکت کنند؛ زیرا این خدمت در جهت تحقق دولت الکترونیک است.

او در پایان گفت: پارسال در مجموع ٤٤ هزار و ٥٩٩ مجوز و طی سالجاری ٤ هزار و ٨٧٣ مجوز از طریق درگاه ملی مجوز‌ها برای مردم استان کرمان صادر شده است.

دیگر خبرها

  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان غربی تداوم می‌یابد
  • تداوم اجرای طرح نور در اصفهان / این طرح در اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرا می‌شود
  • احیای واحدهای راکد و نیمه فعال تداوم می‌یابد
  • تاثیر کریپتو بر بازار جهانی طلا/ قیمت طلا کماکان صعودی خواهد بود