Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@10:17:35 GMT

کشورهایی که تاکنون از شیوع کرونا قسر دررفته‌اند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۲۳۰

کشورهایی که تاکنون از شیوع کرونا قسر دررفته‌اند

براساس اعلام سایت «الوطن» ویروس کرونا در اکثر کشورهای جهان فراگیر شده و تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۲۴ هزار نفر به ویروس مبتلا شده‌اند و نزدیک به ۸۹ هزار نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند اما در ۱۶ کشور جهان هنوز هیچ موردی از ابتلا به کرونا ثبت نشده و مردم این کشورها فعلا از این ویروس در امان مانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۶ کشوری که از ویروس کرونا در امان مانده اند عبارتند از: کره شمالی، یمن، تاجیکستان، ترکمنستان، لسوتو، مجمع الجزایر قمر، جزایر سلیمان، نائورو، وانواتو، ساموآ، کیریباتی، ایالات فدرال میکرونزی، تونگا، جزایر مارشال، پالائو و تووالو.

۲۳۵۲۳۱ کد خبر 1374815

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا داروی کرونا سازمان بهداشت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درد امان بازیکن محبوب ژاوی را برید

به گزارش "ورزش سه"، کریستنسن مدت زیادی است که با احتیاط و با ترس از بازگشت مصدومیت بازی می کند. ستاره دانمارکی از زمانی که ژاوی او را به پست هافبک دفاعی برده، متحول شده است. او دیروز از ناحیه تاندون آشیل پا مصدوم شد.

کریستنسن در جریان گرم کردن قبل از شروع بازی مقابل اتلتیکو، متوجه سوزش های دردناکی در پای خود شد. او به سرعت نزد دکتر تیم رفت تا به او بگوید که مشکل دارد. پس از چند دقیقه آزمایش، پزشک بارسا او از بازی منع کرد و او روی نیمکت نشست. در طول بازی مشکل و درد کریستنسن از بین نرفت و نتوانست شرایط بازی را به دست بیاورد. دردی غیر قابل تحمل که نیاز به درمان های بیشتر دارد.

این مصدومیتی است که از ابتدای فصل ادامه دارد و کریستنسن به بهترین شکل ممکن مقاومت کرده است. بدیهی است که فشردگی بازی ها در هفته های اخیر اوضاع را بدتر کرده و دردهای غیر قابل تحملی را به همراه داشته است.

برای پزشکان سناریوی ایده آل این است که بازیکن تحت درمان قرار گیرد و از فیفا دی استفاده کند. بارسلونا تا 12 روز بعد بازی ندارد و سپس باید مقابل لاس پالماس در مونتجوئیک به میدان برود. این بازه زمانی حیاتی تلقی می شود تا بازیکن بتواند ریکاوری کند. او قطعا به اردوی دانمارک نخواهد رفت و هنوز مشحص نیست بتواند به بازی با لاس پالماس هم برسد.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۹ اسفند؛ ۱۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • چه کشورهایی همچنان به رژیم صهیونیستی سلاح می‌دهند؟
  • کشورهایی که همچنان به رژیم صهیونیستی سلاح می‌دهند
  • امان از سوتی که بد موقع زده شود! / فیلم
  • درد امان بازیکن محبوب ژاوی را برید
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • علی دایی فعلا از دست لیونل مسی در امان است!
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • ۱۰ کشور پیشرو در انرژی‌های تجدیدپذیر
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید