Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهزاده عربستانی به گزارش روزنامه نیویورک تایمز آمریکا درباره ابتلای ۱۵۰ تن از اعضای خاندان آل سعود به کرونا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، عبدالرحمان بن مساعد بن عبدالعزیز، شاهزاده عربستانی در این رابطه توییت کرد: بیایید فرض کنیم این خبر درست است و از مجموع ۳۰۰۰ نفری که در عربستان به کرونا مبتلا شده‌اند، ۱۵۰ نفر از خاندان آل سعود هستند، آل سعود خانواده‌ای عربستانی همانند هر خانواده دیگری است که برخی از اعضای آنها مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن مساعد بن عبدالعزیز در ادامه نوشت: شاید برای ویروس کرونا درمانی پیدا شود اما نادانی و کینه شما درمانی ندارد.

همچنین فهد بن مصعب آل سعود، شاهزاده عربستانی پس از انتشار گزارش‌هایی از انتقال فیصل بن بندر بن عبدالعزیز، فرمانده منطقه ریاض به بخش مراقبت‌های ویژه در پی ابتلا به کرونا، عکسی از او در خانه‌اش را منتشر کرد.

شاهزاده فهد در پاسخ به توییت شبکه ماهواره‌ای الجزیره قطر درباره انتقال شاهزاده فیصل به بخش مراقبت‌های ویژه توییت کرد: شاهزاده فیصل امروز عصر در خانه خود در شهر ریاض است.

همچنین محمد الحربی، روزنامه‌نگار عربستانی با انتشار ویدیویی از شاهزاده فیصل توییت کرد: شاهزاده فیصل در صحت و سلامت در خانه‌ خود در ریاض به سر می‌برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان کروناویروس عربستان شاهزاده فیصل آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا

روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا، با رد پیشنهاد فوق‌العاده عربستانی‌ها برای ماندن در بارسلونا موضوع متقاعد شده و به پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی جواب منفی داد.

لواندوفسکی بهترین گلزن آخرین قهرمانی بارسلونا در اسپانیا تا تابستان ۲۰۲۵ با همراه با گزینه تمدید قرارداد به مدت یک سال، قرارداد دارد و حقوقش ۷ تا ۸ میلیون در سال است که قطعا با حقوق پیشنهادی از عربستانی‌ها فاصله زیادی دارد.

مهاجم بارسلونا تمام تمرکزش بر روی این فصل بارسلونا است و کسب سهمیه اروپایی همراه با نتیجه گرفتن در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا برای مهاجم لهستانی‌ها در اولویت او قرار گرفته است.

در حال حاضر زمانی که قرارداد او با باشگاه اسپانیایی به پایان می‌رسد، مهاجم بارسلونایی‌ها قطعا به دنبال کسب تجربه‌ای جدید در عربستان یا آمریکا خواهد بود و به گونه‌ای عربستانی‌ها قصد داشتند در این مسیر پیش‌قدم شوند، اما با این حال نزدیکان لواندوفسکی معتقد هستند او زندگی در آمریکا را در عربستان ترجیح می‌دهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • مردان متولد این ماه مانند پادشاه رفتار می‌کنند!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیری مرموز سرطان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • درخواست صنعا از ریاض برای امضای نقشه صلح یمن
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا
  • واکنش سپاهان به صحبت های رویانیان: گران ترین تیم تاریخ ایران در زمان شما بسته شد
  • لواندوفسکی پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها را رد کرد
  • باید اسرائیل را وادار کنیم تا مصوبه آتش بس را اجرا کند