Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@21:27:34 GMT

لیگ والیبال ایتالیا بدون قهرمان ماند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۴۳۲

در حالی که روز گذشته و در پی جلسه مدیران باشگاه های لیگ برتری والیبال ایتالیا با سازمان سری آ اعلام شده بود در صورت کسب مجوز از سوی دولت ایتالیا در ماه بعد پلی آف این مسابقات را برگزار خواهند کرد، اما با مخالفت دولت ایتالیا پرونده این مسابقات به طور کامل بسته شد.

اخبار ورزشی- فدراسیون والیبال ایتالیا بعد از این تصمیم گیری در اطلاعیه ای اعلام کرد: فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ به علت وضعیت بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا و برای مبارزه با آن، نیمه تمام به اتمام رسید و در این فصل عنوان قهرمانی به هیچ تیمی اعطا نمی‌شود و همچنین تیمی به دسته پایین‌تر سقوط نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هم لیگ بسکتبال سری آ ایتالیا نیمه کاره به پایان رسیده بود.

البته با توجه به رده بندی تیم ها قبل از توقف مسابقات، تیم های لوبه، مودنا و پروجا به مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد راه پیدا کردند.

لوبه که امیر غفور را در اختیار دارد، پیش از این هم توانسته بود قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را جشن بگیرد. آن ها با ۵۳ امتیاز قبل از توقف سری آ صدرنشین لیگ والیبال ایتالیا بودند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: والیبال ایتالیا ویژه والیبال والیبال ایتالیا والیبال سری آ والیبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این بازی ها که در سالن شهیده زهرا همتیان سمنان برگزار شد ، تیم‌های خانه لیزر لبخند و آکادمی رضایان به ترتیب سکو‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را گرفتند
در این بازی‌ها ۱۲ تیم رقابت کردند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال