Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وزارت علوم، تولید این میزان شیلد محافظ صورت با حمایت و سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری دانش بنیان هیرمند و صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر دانشگاه علم و صنعت ایران صورت پذیرفته است. شیلد محافظ صورت وسیله‌ای برای محافظت صورت از ترشحات دهان بیمار است.

این محصول که نمونه داخلی آن برای نخستین بار توسط شرکت رایبد علم و صنعت تولید شده، در اختیار کادر درمانی بیمارستان‌های شهر تهران و کلانشهرهای دیگر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، شرکت فناوران پزشکی رایبد علم و صنعت، برنامه توسعه تولید این محصول به میزان ۲۵۰ هزار عدد شیلد محافظ صورت را تا انتهای اردیبهشت سال ۱۳۹۹ در دستورکار خود دارد.
شرکت سرمایه گذاری دانش بنیان هیرمند و صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر دانشگاه علم و صنعت ایران در سال جهش تولید آمادگی خود را در حمایت از تمامی دانشگاهیان علم و صنعت ایران که قابلیت تولید محصولات مورد نیاز جامعه را دارند، اعلام کرده است.
این شرکت دانش‌بنیان یکی از شرکت های فعال مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران است که اولین و تنها تولیدکننده سرنگ اینفلیتور در کشور نیز هست.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه علم و صنعت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه علم و صنعت وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه علم و صنعت دانشگاه علم و صنعت علم و صنعت ایران شیلد محافظ صورت سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟

بورس از جمله ابزار‌ها یا بازار‌هایی است که می‌تواند تولید را رونق داده و به رشد نقدینگی در اقتصاد کشور کمک کند، اما اینکه جذب سرمایه توسط شرکت‌های بورسی و سرمایه‌گذار چگونه به رونق به تولید و هدایت نقدینگی کمک می‌کند، موضوعی است که از یک کارشناس بازار سرمایه پرسیده‌ایم.

علی صادقی کارشناس بورس با اشاره به اینکه قاعدتا بورس از شرکت‌هایی تشکیل شده که از بسیاری از تولیدی‌های بزرگ هستند و نیاز به جذب سرمایه دارند، اظهار کرد: وقتی در بورس عرضه‌ای صورت می‌گیرد قاعدتا آن مقداری که خود شرکت نیاز به نقدینگی و جذب سرمایه دارد می‌تواند این کار را با تمهیداتی اگر باشد انجام دهد. 

وی ادامه داد: اما به طور کلی، یک شرکت چه تولیدی باشد چه سرمایه‌گذاری چه مدل‌های دیگر، می‌تواند به واسطه بورس عملا جذب نقدینگی کند، وقتی این جذب نقدینگی انجام می‌شود منجر به رشد تولید شده، رشد تولید اگر اتفاق بیفتد می‌تواند هم باعث رشد موارد صادراتی شود و هم در اقتصاد تاثیر مهم و بسزایی داشته باشد.

صادقی با تاکید بر اینکه دید مردم هم برای سرمایه‌گذاری باید این باشد که آن‌ها در شرکتی سرمایه‌گذاری می‌کنند که شرکت مذکور از نظر تولید و خدمات می‌خواهد به کشور نفع برساند، یادآور شد: سرمایه گذار باید بداند کسب نتیجه زمان بر است تا هم سود نقدی به سرمایه گذار اختصاص یابد هم قیمت سهام سرمایه گذار تغییر می‌کند. 

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، در این مرحله شرکت‌هایی که سودآور هستند بهتر می‌توانند عمل کنند، زیرا با جذب سرمایه‌ای که انجام می‌دهند سرمایه را افزایش داده، مستقیم و سریع سرمایه‌شان را به سود تبدیل می‌کنند، اما شرکت‌های زیان ده نیاز به زمان زیادی دارند که بخواهند شرایط را برگردانند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • افزایش ۳ برابری ظرفیت تولید برق از انرژی بادی در بریتانیا
  • تولید ابرخازن با ساندویچ کردن یک ژل بین دو لایه گرافن
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی
  • چرا صنعت نفت برای سرمایه گذاری خارجی با وجود تحریم ها جذاب بود؟
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است