Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۰۰۰ نفر از دانشجویان و مردم ایران با امضای طوماری که متن آن خطاب به معاون حشدالشعبی عراق نوشته شده است برای مبارزه با آمریکا اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ۲۰۰۰ نفر از دانشجویان و مردم ایران با امضای طوماری که متن آن خطاب به ابوفدک محمداوی معاون حشدالشعبی عراق نوشته شده است برای مبارزه با آمریکا اعلام آمادگی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای ابو فدک المحمداوی
نایب‌رئیس محترم هیئت حشدالشعبی عراق

با صلوات بر محمد و آل محمد(صلی‌الله علیه و آله) و عرض سلام و احترام، نیک مستحضرید که جوانان ایرانی در طول عمر خویش با این فکر و امید شب و روز خود را گذرانده‌اند که روزی تمام قد در برابر استکبارجهانی و شیطان بزرگ دست به اسلحه برداشته و علاوه بر مجاهدت در میدان‌های فرهنگ و اقتصاد و علم، در میدان نظامی نیز توفیق مجاهدت و مقابله با دشمنان اسلام نصیبشان شده و در این راه جان خود را برای حفظ اسلام و مقاومت اسلامی فدا کنند.

 

امروز برای ما میدان کاملا شفاف است و هر مسلمان منصفی گواهی خواهد داد که حشدالشعبی عراق لشگر اسلام و جبهه حق است و آمریکای جنایتکار در رأس جبهه باطل قرار داشته و شیطان بزرگ است. حال که تروریست‌های آمریکایی‌ و سرکرده ایشان آقای مکنزی، قصد کندن قبرهای خود در عراق را داشته و مقاومت عراق را تهدید به حمله کرده‌اند ما جوانان ایرانی آمادگی خود را جهت پایان دادن به نفس های خباثت آلود فرماندهان آمریکایی اعلام داشته و آماده‌ایم تا تحت فرماندهی شما در هر میدان سخت و دشواری پای نهاده و از بذل هیچ هزینه‌ای در این مسیر نهراسیم، باشد که رستگار شویم.

جمعی از دانشجویان، طلاب و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه ایران

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاون حشدالشعبی عراق امضای طومار مبارزه با آمریکا دانشجویان ایرانی حشدالشعبی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/شادی مردم عراق در سفارت ایران در بغداد

عراقی‌ها در مقابل سفارت ایران در بغداد در پی حملات ایران به اهداف صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، جشن برپا کردند/

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • السودانی: داشتن روابط همزمان با ایران و آمریکا امتیازی برای عراق است
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • ارتش در اوج قدرت و آمادگی قرار دارد
  • غزه چگونه دانشگاه‌های آمریکا را تغییر می‌دهد؟
  • فیلم/شادی مردم عراق در سفارت ایران در بغداد
  • رزمندگان حشدالشعبی عراق در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند
  • رزمندگان حشدالشعبی عراق هم در وضعیت آماده‌باش قرار گرفت
  • حشدالشعبی هم در وضعیت آماده‌باش قرار گرفت
  • الحشد الشعبی عراق در وضعیت آماده باش قرار دارد
  • همزمان با حمله نظامی ایران به اسرائیل، هواپیمای نظامی آمریکا در آسمان عراق دیده شد (+عکس)