Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، جاوید، شهردار بیرجند گفت: برای انجام طرح میدان اجتماعات بیرجند در سطح ۱۱ هکتار، ۵ میلیارد تومان در سال جاری اختصاص یافته است.

او با بیان اینکه برای تکمیل این میدان ۲۰ میلیارد تومان نیاز است افزود: پیش بینی می‌شود بخشی از این طرح امسال تکمیل و بخشی دیگر سال آینده به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاوید گفت: چهار طرف میدان حد فاصل بلوار شهید صیاد شیرازی، بلوار شهید قرنی، خیابان شهدا و خیابان ارتش است.

شهردار بیرجند افزود: در طرح این میدان، سه بخش میدان اجتماعات برای برگزاری گردهمایی‌های ملی و مذهبی و تجمع وتفرجگاه شهروندان و همچنین باغ مفاخر و برج هنر برای متمرکز کردن ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی در نظر گرفته شده است.

او به تزیین میدان اجتماعات بیرجند با گونه‌های مختلف گیاهی و همچنین پارکینگ اشاره کرد و گفت: برای اجرای آن، ساختمان‌های بازارچه و راهنمایی و رانندگی و بخشی از شهرداری تخریب می‌شود، ۷ هکتار از اراضی پادگان ۰۴ در تملک شهرداری است و برای تملک یک و نیم هکتار دیگر هم در حال رایزنی با پادگان هستیم.

جاوید افزود: مشاور این طرح، طراحی آن را بر عهده گرفته و اجرای عملیات آن نیز به تصویب شورای شهر رسیده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری نیمه شعبان میدان اجتماعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، صادق بوستانی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

بوستانی با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس بررسی‌هایی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر به عمل آمد متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن کجی به مردم استان می‌باشد.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار ما این است با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

کد خبر 6086027

دیگر خبرها

  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن