Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@12:19:39 GMT

کرونا در قم؛ بیماران مشکوک سرپایی سی‌تی‌اسکن می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۷۳۰

کرونا در قم؛ بیماران مشکوک سرپایی سی‌تی‌اسکن می‌شوند

در این اطلاعیه که روز پنجشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است: به اطلاع همشهریان عزیز می رساند با توجه به راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان کامکار، از فروردین ماه سال جاری، پذیرش بیماران سرپایی به صورت شبانه روزی در این مرکز انجام می شود.

این اطلاعیه افزوده است: بیماران سرپایی دستور انجام سی ای اسکن را از پزشک متخصص مورد نظر باید داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه حاکیست: بیماران سرپایی مشکوک به ویروس کرونا با تشکیل پرونده سرپایی و با دستور پزشک اورژانس این مرکز، می توانند سی تی اسکن ریه را انجام دهند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بیمارستان با بیمه های تامین اجتماعی، سلامت ایرانیان، نیروهای مسلح، بانک کشاورزی، بانک تجارت، بانک سپه، بانک صادرات، بیمه سینا، بیمه شرکت نفت، صدا و سیما و بیماران ترافیکی (تصادفی) طرف قرارداد است.

خبرنگار ایرنا کسب اطلاع کرد که این امکان جدید، گام مهمی در جهان پیشبرد تلاش های مقابله با کرونا در قم و تسریع در تشخیص و درمان مبتلایان و ناقلان کووید 19 به شمار می رود. 

به گزارش ایرنا، کیانوش جهانپور روز پنجشنبه ۲۱ فروردین درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و جان باختگان ناشی از آن بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۶۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور به طور قطعی شناسایی شد و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۶ هزار و ۲۲۰ نفر رسید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تعداد کل جان باختگان این بیماری در کشور به ۴۱۱۰ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۳۲ هزار و ۳۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند./

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم قم کیانوش جهانپور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قم کیانوش جهانپور ویروس کرونا قم کیانوش جهانپور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران

قدرت اله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران پیرامون آخرین وضعیت ساختمان‌های ناایمن اظهار کرد: تعداد ساختمان‌های ناایمن کاهش پیدا کرده است و روند بازرسی‌ها ادامه دارد. تا کنون بیش از ۵۳ هزار ساختمان را بازدید و دسته بندی کرده ایم که موضوع ایمن سازی توسط مالکین انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دومین ایستگاه آتش نشانی بانوان کشور در شرق تهران افتتاح خواهد شد، ادامه داد: به دنبال جذب آتش‌نشان خانم هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: عملیات نوسازی ایستگاه‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جریان دارد و همچنین ادامه خواهد داشت. تا هر زمانی که دستگاه‌ها و بخش‌ها به وظیفه خود عمل نکنند، باید ایستگاه آتش‌نشانی بسازیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه باید موضوع آموزش ایمنی در فضای مجازی فراگیر شود، تصریح کرد: لازم است تا محتوا و صفحه آموزش ایمنی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ایجاد شود.

منبع: شهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد کشور شده باشند | ما چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اطلاعیه مهم بانک مرکزی/ سقف تراکنش‌های بانکی تغییر کرد + جزییات
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران
  • هشدار ستاد مدیریت بحران کیش به ساکنان و مسافران