Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:14:05 GMT

تهیه بسته‌های مواد غذایی برای نیازمندان در تویسرکان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۷۳۷

تهیه بسته‌های مواد غذایی برای نیازمندان در تویسرکان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، موسسه خیریه سفیران بهشت حیقوق نبی(ع) در شهرستان تویسرکان استان همدان به مناسبت نیمه شعبان بسته‌های حمایتی موادغذایی برای نیازمندان تهیه کردند و شهروندخبرنگار ما فیلمی را تهیه و ارسال کرده است.

منبع: حسنوند- همدان (تویسرکان)

 

بیشتر بخوانید: اقدام خداپسندانه نیروهای جهادی در بیمارستان‌های قم + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بازرسی‌های بهداشتی در آستانه نوروز/ کشف مواد غذایی فاسد

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر جندقی گفت: بازرسان بهداشت محیط از آغاز برنامه سلامت نوروزی ۱۴۰۳ در بازه زمانی ۱۵ لغایت ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ به صورت فعال وضعیت بهداشتی مراکز اقامتی، مراکز و اماکن بین راهی، پایانه‌های مسافربری، مراکز تهیه و توزیع و عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی را بررسی و نظارت کردند.

وی با اعلام اینکه ۵۵۷ هزار و ۴۷۸ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و از چرخه مصرف خارج شد، افزود: در این مدت به طور متوسط ۲۱۵۵ بازرس در روز در قالب ۱۱۳۰ اکیپ بازرسی و نظارتی بر وضعیت بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی مراکز اقامتی، مراکز و اماکن بین راهی، پایانه‌های مسافربری، مراکز تهیه و توزیع و عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی نظارت داشتند.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ادامه داد: در این مدت ۳۹۱ هزار و ۶۴ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۱۴۱ هزار و ۷۴۱ مورد بازرسی از اماکن عمومی صورت گرفته که ۷۳۲۱ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت استاندارد و موازین بهداشتی به مراجع قضائی معرفی و ۱۷۵۷ واحد نیز تعطیل شدند.

جندقی گفت: با تجهیز بازرسان بهداشت محیط به وسایل پرتابل بررسی بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی، تعداد ۴۲۰ هزار و ۴۲ مورد سنجش صورت گرفت و تعداد ۶۳۶۱ مورد نمونه برداری از مواد غذایی مشکوک انجام شد.

طرح سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت که از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است، تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6057332 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تهیه و توزیع ۸هزار بسته کمک معیشتی در مشهد
  • بازرسی بهداشتی بیش از ۱۶ هزار مرکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی در خوزستان
  • جلوگیری از فعالیت ۹۶ واحد متخلف بهداشتی در اصفهان
  • انجام بیش از ۳ هزار بازرسی بهداشتی از مراکز و اماکن غرب اهواز
  • انجام بازرسی‌های بهداشتی در آستانه نوروز/ کشف مواد غذایی فاسد
  • آغاز توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی
  • ارسال کمک های اهدایی بانک سپه به هموطنان سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه آغاز شد
  • توزیع ۳ هزار بسته غذایی به نیازمندان در ۵ روز
  • ۱۰ نکته طلایی برای درست کردن غذای خانگی سگ