Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته پزشکی فدراسیون کاراته گفت: سجاد گنج زاده ملی پوش المپیکی کاراته کشورمان را به دقت زیر نظر داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر لشکری افزود: به محض اینکه اطلاع یافتیم این کاراته کای پرافتخار و جوانمرد کشورمان از ناحیه قفسه سینه احساس درد دارد بلافاصله اقدامات تشخیصی و بالینی را برای او انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه سی تی اسکن ریه از او به عمل آمد که خوشبختانه مشکلی نداشت و تست کرونا نیز از ایشان گرفته شد و قرار است تا سه روز دیگر پاسخ این تست نیز اعلام بشود. همچنین به جهت اطمینان خاطر بیشترتست سطح اکسیژن خون، فشار خون و نوار قلب نیز انجام شد که از این نظر هم مشکلی وجود نداشت.

لشکری افزود: از همسر آقای گنج زاده نیز سی تی اسکن و تست کرونا گرفته شد چرا که یکی از بستگان ایشان مشکوک به کرونا بوده است، در نتیجه از آقای گنج زاده خواستیم فعلا به اتفاق همسر در قرنطینه خانگی باشند تا پاسخ تست ها مشخص شود.

عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش افزود: با توجه به اقدامات تشخیصی جای نگرانی وجود ندارد اما بهترین گزینه قرنطینه خانگی و مراقبت  از ایشان است. از طرفی با توجه به اینکه گنج زاده در روزهای گذشته در یک اقدام تحسین برانگیز با همراهی پهلوانان کشتی از جمله کمیل قاسمی و حسن رحیمی به یاری خانواده های کم بضاعت شتافته است، از او خواستیم که فعلا این کار خیرخواهانه را از طریق دوستانش پیگیری کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش ورزشی فشار خون کاراته گنج زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین ناکامی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات کاراته وان ترکیه، تماشای رایگان دیدار شمس‌آذر - تراکتور در قزوین و معرفی برترین‌های مسابقات والیبال دسته‌جات آزاد قزوین اهم اخبار ایسنا از ورزش قزوین است.

 بهمن عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم در مرحله مقدماتی با ۲ برد و یک باخت از دور رقابت‌ها کنار رفت. لیلا برجعلی دیگر ملی پوش استان هم برای رقابت با حریفان به مصاف کاراته‌کاهای پرتغال، اسکاتلند و سوئیس‌ می‌رود.

کامبیز کاکاوند و حمیدرضا داوری هم داوران استان هستند که در این رقابت‌ها برای قضاوت حضور دارند. مسابقات کاراته وان ترکیه تا ۲۸ اسفندماه در ترکیه پیگیری خواهد شد.

تماشای رایگان دیدار شمس‌آذر - تراکتور در قزوین

هواداران شمس‌آذر و هواداران تیم مهمان می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت‌فروشی الکترونیک باشگاه، بلیت دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر بین تیم‌های شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز را تهیه کنند.

با تصمیم باشگاه شمس‌آذر، تهیه بلیت برای هواداران میزبان و مهمان رایگان است. با اعلام باشگاه شمس آذر برای هر کد ملی، یک بلیت با بارکد یکتا صادر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در سامانه بلیت‌فروشی سه ظرفیت «میزبان، مهمان و بانوان» برای تهیه بلیت تعریف شده است.

دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز ۲۷ اسفند به میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

معرفی برترین‌های مسابقات والیبال دسته‌جات آزاد قزوین

در رقابت‌های والیبال دسته‌جات آزاد قزوین که با عنوان بزرگداشت محمد گرامی پیشکسوت والیبال استان برگزار شد، تیم فرش ژاله بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در دیدار پایانی این رقابت‌ها فرش ژاله با نتیجه ۳ بر یک مقابل نظام مهندسی قزوین صاحب برتری شد و سکوی نخست را تصاحب کرد.

تیم‌های کاشی سورنا قزوین و زرتاج آبیک هم به طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • مادر و دختر لامردی در درگیری مسلحانه در فارس مجروح شدند
  • مادر و دختر در درگیری مسلحانه مجروح شدند
  • عاملان نزاع مسلحانه در لامرد دستگیر شدند
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید
  • آرین سلیمی هم المپیکی شد
  • آرین، چهارمین و آخرین المپیکی تکواندوی ایران
  • آرین سلیمی هم المپیکی شد/ تکواندوی ایران با ۴ نماینده در پاریس
  • کاراته وان آنتالیا؛ رقابت ۷ کاراته کای ایران در روز نخست