Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@09:10:37 GMT

شگفتی یک رسانه صهیونیستی از عملکرد پهپادهای ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۸۰۱

شگفتی یک رسانه صهیونیستی از عملکرد پهپادهای ایرانی

یکی از رسانه‌های عبری زبان رژیم صهیونیستی عملکرد توان پهپادی ایران را بسیار شگفت انگیز توصیف کرد. ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، پایگاه اطلاع رسانی نانستوه نت (Nziv.net) در گزارشی خبر داد ، هواپیماهای بدون سرنشین ایرانی به شکل شگفت انگیزی بر فراز پایگاه های نیروهای آمریکایی به پرواز در آمده و به راحتی به جمع آوری اطلاعاتی می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد تحلیلگران این پایگاه عبری زبان باید در نظر داشت وقتی گروه های متحد ایران که به انتشار تصاویر گرفته شده از مراکز حساس نظامی آمریکا پرداخته و تهدید به از بین بردن آن در صورت ارتکاب حتی یک اشتباه کوچک از سوی دولت ایالات متحده می کنند ، فقط بخش کوچکی از توانمندی های ایران را در اختیار دارند.

این رسانه صهیونیستی در گزارش خود به شکل تلویحی به ناتوانی سامانه های پدافندی آمریکایی در مقابله و رهگیری این پهپادها اذعان کرده است.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داداش پور خبر داد: اشتغال پاره‌وقت دانشجویان بین‌الملل به زودی اجرایی می‌شود

رییس سازمان امور دانشجویان اشتغال پاره وقت دانشجویی را یک ضرورت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه گامهای مثبتی در این خصوص برداشته شده و امیدوارم هر چه زودتر این مهم لباس اجرا به خود بپوشد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در نشست صمیمی با تعدادی از دانشجویان بین الملل از 15 ملیت در محل سازمان با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در مدت قریب به سه سالی که مسوولیت سازمان را عهده دار شده ام، در کنار موضوعات دیگر سازمان از اصلی ترین دغدغه‌هایم، مسایل مرتبط با دانشجویان بین الملل بوده است.

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

وی افزود: در طول این مدت و بررسی وضعیت موجود در جذب و زندگی دانشجویان بین الملل در ایران، مجموعه ای از چالش‌ها و موانع شناسایی شدند و مهمترین تغییرات سیاستی لازم برای بهبود اکوسیستم دانشجویان بین المللی با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط آغاز شد و در مواردی از جمله برقراری دوره‌های آموزشی به زبان غیر فارسی، تسهیل در ورود و خروج و مراجعت مکرر و همچنین مدرک تحصیلی، صدور ویزای اشتغال پس از تحصیل و ...شاهد کاهش دغدغه‌های شما هستیم و باقیمانده موانع نیز در دست انجام است.

داداش پور حل موانع پیش روی دانشجویان بین المللی را منوط به همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط دانست و یادآور شد : رفع برخی مشکلات مرتبط با سازمان امور دانشجویان است، برخی فراسازمانی و برخی دارای مصوبه های قانونی هستند و آنچه مربوط به سازمان می باشد به حداقل ممکن رسیده و فرا سازمانی با جلسات هفتگی و متعدد با دستگاه های مختلف درصدد کاهش هستیم که تا حدودی نتیجه بخش بوده است و آنچه مصوبه قانونی است، نیاز به همت و عزم و جزم نمایندگان و سایر مسولان است که امیدوارم با پیگیری های مستمر بتوانیم دغدغه‌های شما را به حداقل برسانیم و گل لبخند را بر چهره‌های شما نخبگان مهمان بنشانیم.

رییس سازمان امور دانشجویان اشتغال پاره وقت دانشجویی را یک ضرورت عنوان کرد و بیان داشت:برای دانشجویان بین المللی داشتن شغل پاره وقت بسیار مهم است. چرا که به واسطه کسب درآمد از آن می توانند شهریه خود را پرداخت کرده و هزینه های زندگی خود را پوشش دهند و تنها بخش اندکی از دانشجویان قادر هستند با پشتوانه مالی خانواده به تحصیل بپردازند، خوشبختانه گامهای مثبتی در این خصوص برداشته شده و امیدوارم هر چه زودتر این مهم لباس اجرا به خود بپوشد و این امکان برای دانشجویان فراهم آید تا همراه با تحصیل همانند بسیاری از کشورها به کار نیمه وقت مشغول باشند.

وی به مزایای اشتغال پاره وقت دانشجویان بین المللی اشاره کرد و گفت : کار پاره وقت زمینه ساز پیوند شرکت ها و بازار کشور ها است که از طریق دانشجویان رخ می دهد و با همین نگاه و دیدگاه کشورهای مختلف جهان این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و هفته ای حداقل 20 ساعت دانشجو در کنار تحصیل به کار اشتغال دارد.

داداش پور، رییس سازمان امور دانشجویان را نماینده دانشجویان بین الملل دانست و تلاش در کاهش مشکلات را از وظایف و ماموریت های اصلی خود عنوان کرد.

وی در ادامه به ایجاد مرکز آموزش زبان فارسی به صورت مجازی در دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: دانشجویان با این طرح می‌توانند در حین تحصیل، زبان فارسی را بیاموزند و در ابتدای حضور در ایران قادر خواهند بود با زبان غیر فارسی نیز که عموما زبان انگلیسی است، درس و کلاس را شروع کنند تا از برنامه درسی عقب نمانند.

معاون وزیر علوم با اشاره به اینکه فارغ از رنگ و نژاد و آیین و کشور، دنبال ارائه خدماتی هستیم که دغدغه های دانشجویان بین الملل را به صفر نزدیک سازیم، اظهار داشت: البته باید اذعان نمود که در تمامی کشورها از جمله آمریکا یکسری مشکلات برای دانشجویان بین الملل وجود دارد، بفرض مثال در آمریکا و کانادا و انگلیس پول محور بودن تحصیل از جمله این مشکلات است و دانشجویان نخبه ای که هزینه تحصیل نداشته باشند یا محروم می‌شوند و یا با اخذ وام تحصیلی و احتساب سود آن تا مدتها بعد از اتمام تحصیل، گروگان دانشگاه محسوب می‌شوند تا بتوانند تسویه نمایند. ما به دانشجویان بین الملل بعنوان سفیران فرهنگی و صلح و مهمان نگاه می کنیم و با این نگرش درصدد کاهش دغدغه‌ها و ایجاد رضایت حداکثری هستیم.

وی در پایان برگزاری المپیاد های ورزشی و جشنواره‌های فرهنگی و هنری و سایر برنامه‌های انجام شده در دولت سیزدهم را با رویکرد افزایش رضایتمندی میان این قشر از دانشجویان خواند که به مرور بر کمیت و کیفیت آنها افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه‌های عبری: اسرائیل بدون آمریکا نمی‌تواند حماس را شکست دهد
  • رسانه عبری: یمنی‌ها ایلات را کاملا تعطیل و متروکه کردند
  • حمله حزب الله لبنان به پایگاه اسراییلی السماقه در شمال فلسطین
  • نسخه نهایی پیش‌نویس قطعنامه آمریکا برای غزه
  • رسانه عبری‌ زبان: برای ایجاد منطقه حائل ۱۶ درصد مساحت نوار غزه مصادره می‌شود
  • ارائه نسخه نهایی پیش‌نویس قطعنامه آمریکا برای غزه
  • سفیر روسیه در تل‌آویو برای «توبیخ» احضار شد
  • رسانه عبری‌زبان: سفیر روسیه در تل‌آویو برای «توبیخ» احضار شد
  • عصبانیت رسانه صهیونیست از تلاش‌های ناکام تل‌آویو در آژانس علیه ایران
  • داداش پور خبر داد: اشتغال پاره‌وقت دانشجویان بین‌الملل به زودی اجرایی می‌شود