Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@23:24:01 GMT

نذری سلامتی امام زمان در آباده

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۸۲۷

نذری سلامتی امام زمان در آباده

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، همزان با میلاد امام زمان (عج) هیات امنای مسجد امام حسن آباده با کمک خیران نوع دوست ۱۵۰ بسته غذایی و بهداشتی برای تحویل به نیازمندان بسته بندی شد.

این بسته بندی شامل برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه، تخم مرغ، مواد ضدعفونی وماسک بود که تهیه و به نیازمندان تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تهیه هربسته غذایی یکصد هزار تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی ائمه اطهار بسته غذایی مواد بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس

نادیا زکالوند: آرشیا گوسوامی چند سال پیش که توانست رکورد کوچکترین وزنه‌بردار هند در بخش ددلیفت را به نام خود ثبت کند، توجه دیگران را به خود جلب کرد. او در آن زمان، وزنه ۴۵ کیلوگرمی را بلند کرده بود.

آرشیا از همان زمان تاکنون تحت تمرین‌های سخت بوده است و اکنون توانست وزنه ۷۵ کیلوگرمی را که دو برابر وزن خود بود را بلند کند. تصویر این حرکت او که در خلال تمرین‌هایش انجام شد، در صفحات مجازی به اشتراک گذاشته شده و بازخوردهای متعددی گرفته است.

بیشتر بازخوردها مثبت بود و همه از قدرت و فرم بدن او تمجید کردند و لقب نسخه زن هرکول را به او دادند. اما برخی از افراد هم درخصوص سلامتی او ابراز نگرانی کردند و معتقد بودند، بلند کردن چنین وزنه‌های سنگینی در سن او ممکن است سلامتی‌اش را به خطر اندازد.

یکی از کاربران فضای مجازی نوشت، «ممکن است آرشیا ۹ ساله باشد، اما با انجام دادن این تمرینات سنگین، استخوان‌های او ۷۸ ساله خواهند بود.» برخی هم معتقد بودند، ستون فقرات این کودک هنوز کاملا قوی نشده تا بتواند چنین فشارهایی را تحمل کند و ممکن است برای سلامتی او مضر باشد.

اما این دختر ۹ ساله چنان به وزنه‌بردای علاقه‌مند است که قصد ندارد، دست از این ورزش بردارد و خود را برای مسابقات در سن خود آماده می‌کند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897281

دیگر خبرها

  • با تغییر رژیم غذایی خود زمین را نجات دهید
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس