Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@20:33:08 GMT

قرنطیه خانگی سجاد گنج‌زاده پس از انجام تست کرونا

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۸۴۹

قرنطیه خانگی سجاد گنج‌زاده پس از انجام تست کرونا

عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کاراته از قرنطینه خانگی سجاد گنج‌زاده تا زمان مشخص شدن تست کرونای این ملی‌پوش خبر داد. ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر امیرعباس لشگری عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کاراته با اعلام اینکه سجاد گنج‌زاده ملی‌پوش المپیکی کاراته با حمایت و پیگیری فدراسیون پزشکی ورزشی تحت نظر قرار گرفته، اظهار داشت: به محض اینکه اطلاع یافتیم این کاراته‌کای پرافتخار و جوانمرد کشورمان از ناحیه قفسه سینه احساس درد دارد، بلافاصله اقدامات تشخیصی و بالینی را برای او انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه سی تی اسکن ریه از او به عمل آمد که خوشبختانه مشکلی نداشت و تست کرونا نیز از او گرفته شد و قرار است تا سه روز دیگر پاسخ این تست نیز اعلام شود. همچنین به جهت اطمینان خاطر بیشتر تست سطح اکسیژن خون، فشار خون و نوار قلب نیز انجام شد که از این نظر هم مشکلی وجود نداشت.

وی افزود: از همسر آقای گنج‌زاده نیز سی تی اسکن و تست کرونا گرفته شد، چرا که یکی از بستگان آنها مشکوک به کرونا بوده است، در نتیجه از گنج‌زاده خواستیم فعلا به اتفاق همسر در قرنطینه خانگی باشند تا پاسخ تست‌ها مشخص شود.

عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش گفت: با توجه به اقدامات تشخیصی جای نگرانی وجود ندارد، اما بهترین گزینه قرنطینه خانگی و مراقبت  از او است. از طرفی با توجه به اینکه گنج‌زاده در روزهای گذشته در یک اقدام تحسین برانگیز با همراهی پهلوانان کشتی از جمله کمیل قاسمی و حسن رحیمی به یاری خانواده‌های کم‌بضاعت شتافته است، از او خواستیم که فعلا این کار خیرخواهانه را از طریق دوستانش پیگیری کند.

طباطبایی: هدف‌گذاری ما از طریق رنکینگ کسب 4 سهمیه بود/ تعویق المپیک تاثیری در عملکرد کاراته ایران ندارد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,30,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا کاراته سجاد گنج‌زاده

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا کاراته سجاد گنج زاده ویروس کرونا کاراته سجاد گنج زاده سجاد گنج زاده تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرو روشنگری «سفیران مهر»درخصوص عفاف و حجاب در اماکن عمومی تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده با اشاره به اهتمام مضاعف در اجرای قانون رعایت حجاب اظهار داشت: مردم نجیب ایران همواره در رعایت عفت و حیا و حفظ محیط خانواده از گزند بیگانه زبان‌زد و الگو بوده‌اند و همیشه برای مردان و زنان ایرانی حفظ حریم خانواده و حجاب مساله جدی و حتمی بوده است.

وی با اشاره به درخواست و مطالبه عمومی هموطنان و به خصوص شهروندان تهرانی در رعایت حجاب اسلامی و اجرای قوانین و ضوابط پوشش مناسب در محیط‌های عمومی افزود: این خواست عمومی در قوانین کشور هم مورد تاکید جدی قرار گرفته و از همگان در سطوح مختلف و بنا به وظایف آنها خواسته است که بسترهای انجام این مهم را فراهم کرده و مانع از تلاش دشمنان برای گسترش فساد و انحطاط جامعه بشوند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: امروز دشمن سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده تا شاید با نمایش فساد و بی‌عفتی، بسترهای انحطاط خانواده‌ها و به خصوص جوانان را فراهم‌کند تا از این طریق راهی برای ضربه زدن به سرمایه دینی و اجتماعی به ویژه در میان جوانان به دست آورد، به همین دلیل طی سال‌های اخیر با صرف هزینه هنگفت‌، راه‌اندازی رسانه‌ها، تقویت شبکه‌های اجتماعی بدون کنترل و استفاده از مزدوران خود کوشیده با تحمیل چالش حجاب و بی حجابی اباحه‌گری را افزایش دهد.

حسن‌زاده با تاکید بر تلاش دشمنان در وانمود کردن فراگیری بی‌حجابی در جامعه گفت: متأسفانه قلیلی از مردم نیز فریب جنجال‌ها و لفاظی‌های دروغین رسانه‌های غربی را خورده و به نام آزادی یا امثال آن در دام گسترده آنها گرفتار شده‌اند اما ما معتقدیم می‌توان با افزایش سرمایه‌گذاری فرهنگی، تقویت نهادهای دینی، افزایش ارتباط با جوانان و آگاه کردن آنها از اهداف پشت پرده سرویس‌های امنیتی غربی تا حد زیادی بر مشکلات مطرح در این حوزه فائق آمد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: در این راستا متولیان امر و گروه‌های آموزش دیده با عنوان «سفیران مهر»، موضوع رعایت قانون و ضوابط مربوط به حجاب در اماکن عمومی و تذکر و روشنگری قاعده‌مند را به صورت جدی‌تر در میان اصناف، ادارات، بازار، معابر، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و حمل و نقل عمومی تهران پی‌گیری خواهند کرد.

حسن‌زاده با اشاره به آموزش‌های انجام شده برای گروه‌های مردمی بر آمادگی بسیج در همکاری با تمام دستگاه‌های متولی و مجری اظهار داشت: فعالیت‌های مرتبط با این حوزه را تقویت شده است و همه می‌دانیم که قاطبه مردم عزیزمان بر رعایت پوشش مناسب ملی و اسلامی تاکید جدی دارند و مطالبه آنها بر کاهش معضلات مربوط به این حوزه نیز یک‌خواست عمومی است، لذا بر این باوریم که اهتمام به اجرا و نظارت بر قوانین و ضوابط پوشش در محیط‌های عمومی ضمن شکست‌پروژه دشمنان در ایجاد چالش حجاب، سلامت و صیانت از خانواده‌ها و جامعه را تضمین خواهد کرد. البته در این خصوص باید گروه‌های وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی غرب که در ازای دریافت پول یا وعده‌های دیگر تظاهر به بی‌حجابی و بی‌بندوباری می‌کنند را از مردم عادی یا ناآگاه جدا کرد و با اقدامات اطلاعاتی و رصد ارتباطات آنان نسبت به شناسایی و برخورد با ایشان اقدام کرد.

کد خبر 6084038

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • لایروبی و مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان برای مهار سیلاب
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • تذکرو روشنگری «سفیران مهر»درخصوص عفاف و حجاب در اماکن عمومی تهران
  • علت رشد فزاینده بیماری‌های غیرواگیر در کشور چیست؟
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی