Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان از توزیع بسته‌های حمایتی به همت مراکز افق بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «مسلم محمودزاده» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان کاشان و همچنین ایام نوروز، بسته های حمایتی بقاع متبرکه در بین ۳۶۵خانوار آسیب پذیر و نیازمند این شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان افزود: این بسته ها شامل برنج، گوشت قرمز، مرغ، حبوبات و ماکارونی است که به ارزش بیش از ۹۳۰ میلیون ریال به همت مراکز افق بقاع متبرکه کاشان و با مساعدت خیرین کاشانی تهیه و توزیع شده است.

 

محمنودزاده اظهار داشت: همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون دو هزار و ۸۲۰ پک بهداشتی شامل ماسک، مواد ضد عفونی دست و سطوح در بین خانوارهای نیازمند محدوده بقاع متبرکه این شهرستان توزیع شده است.

 

وی افزود: بقاع متبرکه شهرستان کاشان همچنین فضای حرم های مطهر را به صورت منظم ضدعفونی و گندزدایی می کنند.

 

 ۱۲۰بقعه متبرکه در سطح شهرستان کاشان وجود دارد که به علت شیوع کرونا و با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، درب های ورودی کلیه بقاع متبرکه تا اطلاع بعدی بسته است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: اداره اوقاف و امور خیریه کاشان توزیع بسته های حمایتی بسته های حمایتی کاشان امامزادگان و بقاع متبرکه بقاع متبرکه شهرستان کاشان بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا

سنای آمریکا با اکثریت آراء بسته حمایتی ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین، رژیم اسرائیل و تایوان را تصویب کرد تا برای تصویب نهایی به امضای جو بایدن برسد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، 4 روز پس از تصویب بسته حمایتی 95 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس نمایندگان این کشور، مجلس سنا نیز آن را تصویب کرد.

خبرگزاری رویترز نوشت که نمایندگان سنا، این لایحه را برای تأیید نهایی به جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا ارائه می‌کنند. جو بایدن پیش از این گفته بود که به بلافاصله پس از تصویب این بسته حمایتی، آن را امضا خواهد کرد.

از میان این 95 میلیارد دلار، بیش از 60 میلیارد دلار سهم اوکراین خواهد بود و حدود 26 میلیارد دلار نیز به رژیم اسرائیل اختصاص می‌یابد؛ 8 میلیارد دلار نیز به تایوان می‌رسد.

گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراینواکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌هاپس از تصویب این بسته حمایتی، جو بایدن نیز در بیانیه‌ای گفت که  امروز آن را امضا خواهد کرد تا به سرعت وارد روند اجرایی شود.

چهار روز پیش قانون‌گذاران مجلس نمایندگان آمریکا سرانجام پس از ماه‌ها انتظار با غلبه بر جمهوری‌خواهان سرسخت مخالف، یک بسته قانونی کمک 95 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین، اسرائیل و تایوان را در جریان یک رأی‌گیری گسترده دوحزبی ارائه کردند.

پس از اینکه کاخ سفید بودجه پیشنهادی خود را برای سال مالی 2025 منتشر کرد، دولت جو بایدن از کنگره خواست درخواست کمک 61.4 میلیارد دلاری به اوکراین را تأیید کند.

اما جنبش حماس نیز در واکنش به تصویب کمک 26.38 میلیارد دلاری مجلس نمایندگان برای رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای گفت: «این اقدام آمریکا تأییدی بر همدستی و مشارکت رسمی واشنگتن در جنگ نسل‌کشی است که ارتش اشغالگر و فاشیست صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه به‌راه انداخته است».

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی