Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای نسبت به شروع بارش های شدید از امروز هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: بارش باران گاهی رعد و برق وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد بارش تگرگ و در مناطق سردسیر بارش برف از امروز پنج شنبه مورخ ۹۹/۰۱/۲۱ شروع می شود.

نوع مخاطره: بارش باران گاهی رعد و برق وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد بارش تگرگ و در مناطق سردسیر بارش برف

پنج شنبه مورخ ۹۹/۰۱/۲۱: استان‌های قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، مرکزی، همدان، لرستان، کردستان، کرمانشاه، زنجان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، شمال و شرق خوزستان

جمعه مورخ ۹۹/۰۱/۲۲: استان‌های خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، مرکزی، همدان، لرستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، یزد، نیمه شمالی فارس، شمال و شرق خوزستان

شنبه مورخ ۹۹/۰۱/۲۳: استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، نیمه شمالی فارس، شرق خوزستان

یکشنبه مورخ ۹۹/۰۱/۲۴: استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، فارس و نیمه شمالی کرمان

زمان پایان: اواخر وقت یکشنبه مورخ ۹۹/۰۱/۲۴

اثر مخاطره: بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، آبگرفتگی معابر عمومی و لغزندگی جاده‌های مواصلاتی

توصیه: اجتناب از تردد غیر ضروری، عدم تردد و توقف در کنار رودخانه ها، مدیریت سدها، اتخاذ تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی، اقدامات پیشگیرانه در جهت حفظ محصولات کشاورزی، آمادگی دستگاه‌های اجرایی ازجمله شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها جهت انجام تمهیدات لازم به‌منظور جلوگیری از خسارات احتمالی سیلاب و آب‌گرفتگی معابر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۳۵۲۳۱ کد خبر 1374860

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیل بارش برف باران سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قزوین فردا ابری است

مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت:فردا(چهارشنبه) آسمان استان قزوین ابری است و پدیده غالب هم وزش بادهای نسبتا شدید شمالی و در برخی نقاط هم بارش پراکنده دور از انتظار نیست. - اخبار استانها -

یوسف شیخ الملوکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به آخرین وضعیت جوی هوای استان قزوین در روزهای آینده، اظهار داشت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که برای امروز(سه‌شنبه) همچنان منطقه ما تحت تاثیر سامانه بارشی قرار دارد که پیامدهای آن افزایش ابر در پاره‌ای از مناطق، بارش‌های رگباری و گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا(چهارشنبه) آسمان استان قزوین ابری است و پدیده غالب هم وزش بادهای نسبتا شدید شمالی و در برخی نقاط هم بارش پراکنده دور از انتظار نیست. 

مدیرکل هواشناسی استان قزوین، تصریح کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه، وضعیت جوی به نسبت پایدار و به لحاظ دمایی در امروز و فردا با توجه به شمالی بودن جریانات هوا و وزش بادهای نسبتا شدید شمالی، کاهش دما را پیش‌رو خواهیم داشت.

شیخ الملوکی در پایان تاکید کرد: با توجه به فصل بهار و رشد ابرهای همرفتی، بارش‌ها در برخی مناطق از میزان و شدت بیشتری نیز برخوردار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۱ استان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛ هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا
  • هواشناسی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ هشدار نارنجی بارش‌های سیل آسا در ۱۷ استان/ کشاورزان احتیاط کنند
  • آماده‌باش و هشدار؛ پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • رگبار شدید باران در استان تهران/‌ سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود
  • هشدار هواشناسی به کشاورزان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۲؛هشدار هواشناسی به کشاورزان