Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@10:45:56 GMT

چرا فرناندز یونایتد را انتخاب کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۹۶۴

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد در زمستان گذشته برونوفرناندز پرتغالی را از تیم اسپورتینگ لیسبون خریداری کرد و این بازیکن طی چند ماه گذشته پیش از شیوع گسترده ویروس کرونا در ترکیب تحت هدایت توله گونار سولسشیر خوش درخشید.

فرناندز از دلیل انتخاب یونایتد گفت: برای من، مشخصا مهم‌ترین چیز، اعتماد سرمربی بود. من باید بدانم که از طرف سرمربی حمایت می‌شوم زیرا گاهی اوقات که باشگاه خود را تغییر می‌دهید، به این دلیل نیست که سرمربی همیشه شما را بخواهد و شما به این دلیل باشگاه خود را تغییر نمی‌دهید که سرمربی همیشه بخواهد تا شما بازی کنید، نه، من چنین چیزی را دوست ندارم بلکه من می‌خواهم حس اعتماد و اطمینان سرمربی را حس کنم و می‌خواهم سرمربی به من بگوید: "تو باید به اینجا بیایی، تو برای من یک انتخاب هستی و من به تو نیاز دارم و خواستار حضور تو در باشگاه خود هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" اینطور نیست که من بیایم و از سرمربی بپرسم: "آیا من بازی خواهم کرد؟" نه، نکته مهم برای من این نیست. نکته مهم برای من این است که اعتماد سرمربی را نسبت به خود داشته باشم. اگر سرمربی به من اعتماد داشته باشد، بقیه چیز‌ها درست خواهد شد.

فرناندز درباره حضور در یونایتد گفت: من اعتماد این باشگاه و اعتماد سرمربی تیم را نسبت به خودم احساس می‌کنم و من فکر می‌کنم که شاید اگر مربی هم مرا انتخاب نمی‌کرد، من باز هم به این باشگاه می‌آمدم. من می‌آیم تا به مربی نشان دهم که می‌توانم بازی کنم، می‌توانم انتخابی برای او باشم زیرا گاهی اوقات برای بهتر شدن و اینکه چیزهای بیشتری را ارائه دهید، باید خود را تحت فشار قرار دهید. شاید اگر من بیایم و انتخاب اول سرمربی نباشم، باید به جای ارائه 100 درصد توان خود، 200 درصد توان خود را ارائه دهم زیرا مربی باید مرا ببیند، باید درک کند که من می‌خواهم بازی کنم و خواستار حضور در بازی‌های بیشتری نسبت به دیگر بازیکنان هستم. در ذهن خود می‌خواهید بیشتر از دیگران بازی کنید اما دیگر بازیکنان نیز به مانند شما فکر می‌کنند.

بازیکن منچستر که از حضورش  در این باشگاه بسیار  راضی است ادامه داد: این اعتماد به نفس است که باعث می‌شود تا شما پیشرفت بیشتری داشته باشید، بیشتر تمرین کنید و این رقابت سالمی است که شما در تیم خود به آن نیاز دارید. شما همیشه با یک نفر در حال رقابت هستید: این یکی، این یکی و این یکی. شما باید چیزی بیشتر از او ارائه کنید و او نیز همین طرز تفکر را درباره من خواهد داشت، پس اگر چنین طرز تفکری را داشته باشیم، می توانیم خیلی بهتر شویم، هم من و هم او. فرقی نمی‌کند که چه کسی بازی کند، شما بهتر تمرین خواهید کرد، من نیز بهتر تمرین خواهم کرد بنابراین تیم بهتر خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: منچستریونایتد برای من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس ستاره یونایتد: حذف از تیم ملی برزیل

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از رئال مادرید جدا شد و به منچستریونایتد پیوست تا بتواند بازی در لیگ برتر و ترکیب این تیم را هم در طول دوران فوتبالش تجربه کند. 

او در فصل اول یکی از ستاره‌های بی چون و چرای این تیم بود و نقش مهم و موثری را در موفقیت آنها ایفا کرد. همین موضوع تحسین بسیاری را برای این بازیکن به همراه داشت و بسیاری از کارشناسان، رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان تصمیم یونایتد برای جذب او را تحسین کردند. 

اما شرایط به این شکل پیش نرفت و این ستاره برزیلی نتوانسته است در این فصل حتی ذره‌ای از درخشش فصل قبل را تکرار کند و یکی از دلایل این اتفاق مصدومیت‌های متعددی بوده که گریبان او را گرفته و کار را برایش بسیار سخت و دشوار کرده است. 

حالا سرمربی تیم ملی برزیل تایید کرد که کاسمیرو به دلیل مصدومیت قادر به حضور در اردوی این تیم در وقفه دیدارهای ملی پیش رو هم نیست:« از فهرست اولیه 50 نفره که داشتیم، حالا 13 بازیکن به دلیل مصدومیت در باشگاه‌هایشان خط خورده‌اند. 

متاسفانه، ما کاسمیرو را از دست دادیم. په‌په از پورتو که در پست مهاجم به میدان می‌رفت و حالا در نقش هافبک هم بازی می‌کند به جای کاسمیرو به اردوی تیم ملی برزیل دعوت شده است.»

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز: تمام تلاش‌مان را برای کسب سهمیه و قهرمانی در جام حذفی انجام خواهیم داد
  • فینال زودهنگام در جام‌ حذفی انگلیس؛ منچستریونایتد و لیورپول
  • کابوس ستاره یونایتد: حذف از تیم ملی برزیل
  • انتخاب چهارمین سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان
  • رسمی؛ عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان شد!
  • تقوی: اولویت ما اصلاح امور فدراسیون والیبال است
  • قسمت چهارم سریال انتخاب مربی برای فولاد؛ ویسی توافق کرد
  • ویسی در یک‌قدمی بازگشت به لیگ برتر
  • سرمربی جدید فولاد خوزستان انتخاب شد
  • نحوه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال درست بوده است