Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز شهابی‌زاد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن قدردانی از فعالیت‌ عوامل امدادی و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در پیدا کردن اجساد ۲ عضو یک خانواده که عصر دیروز گرفتار سیل شند، افزود: پیکر دومین کودک مفقود شده این خانواده در سیلاب پس از ساعت‌ها تلاش امروز پیدا شد.

وی اضافه کرد: با وجود هشدارهای جدی و با توجه به بی‌توجهی تعدادی از شهروندان ناچار به اعمال قوانین سخت‌تری در خصوص تردد در مسیرهای ییلاقی و مناطق کوهستانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردکان از استقرار تمام‌وقت نیروهای انتظامی و عوامل راهداری در جاده‌های شهرستان خبر داد و گفت: خودروهای عبوری با اعمال قانون و جریمه، بازگردانده می‌شود.

براساس اعلام هواشناسی، امکان بارش‌های شدید در روزها و ساعت‌های آینده وجود دارد که احتمال سیلابی‌شدن مسیرها را بیشتر می کند.

 همچنین معاون همانگی امور عمرانی فرمانداری اردکان در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران شهرستان با بیان اینکه با وجود هشدارهای قبلی، بی‌توجهی موجب گرفتاری خانواده یادشده شد اظهار داشت: سطح آمادگی ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌ها به دلیل دریافت هشدارها از روزهای قبل بسیار خوب است.

حسین اسماعیلی با اشاره به اینکه در برخی مناطق روستایی در همه بخش‌ها امکان بارندگی‌ وجود دارد گفت: نیروهای شهرداری‌ در روزهای آتی در آماده‌باش کامل باشند.

وی ادامه داد: مسیر فعلی محل حادثه بسته شد؛ اجازه ورود به خودروهای شخصی داده نمی‌شود ، شدت بارش، فردا در مسیر یادشده کاهش می‌یابد.

این مسوول افزود: موج بارندگی تا دوشنبه ادامه دارد و البته موج جدیدی از سه‌شنبه وارد می‌شود که بارش‌ها را بیشتر می‌کند.

اسماعیلی گفت: وقوع سیل مجدد در منطقه پیش‌بینی می‌شود که تفحص را بسیار سخت می‌کند ، تیم نجات در سیلاب همچنان در منطقه حاضر هستند.

بخشدار خرانق اردکان نیز بیان اینکه از نخستین ساعت حادثه سیل عصر گذشته و واژگونی خودرو ، عوامل امدادی، امدادجاده ای، انتظامی و بحران برای جلوگیری از افزایش حوادث تلاش کردند و یک ساعت  قبل به دلیل وقوع سیل برای هماهنگی در محل حادثه حضور داشتند.

جاوید عیدانی افزود: با تلاش نیروهای هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، بسیج ،همکاری افراد محلی و مردم، پیکربی جان یکی از کودکان پیدا شد و پیکر دومین فرد امروز پیدا شد.
وی افزود: همچنین یکی از کارگران معدن لوک چاله، با تلاش عوامل معدن و جستجوی شبانه و پس از آزادسازی اتومبیل وی به مقصد رسید.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها اردکان سیل سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردکان سیل سازمان هواشناسی اردکان سیل سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با تلاش عوامل ستاد مدیریت بحران یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد.

علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: عصر امروز محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین به علت آبگرفتگی محدوده گردنه زنجیرگاه انارک مسدود شده بود که خوشبختانه اکنون با تلاش کارکنان پلیس راه، راهداری و سایر عوامل امدادی، یکی از خط‌های عبوری محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه بارش‌ها از صبح امروز آغاز شده و تا کنون نیز ادامه دارد، گفت: به رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند توصیه می‌شود با توجه به وجود ترافیک مقطعی در این محور، ضمن رعایت سرعت مطمئنه، از عجله و شتاب خودداری کنند و همکاری لازم را با تیم‌های گشتی پلیس راه و راهداری در این محور داشته باشند.

کد خبر 747345

دیگر خبرها

  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران