Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون کاراته با بیان اینکه کاراته کای المپیکی ایران زیر نظر پزشکان تحت درمان است، گفت: امیدوارم گنج زاده مشکلی بابت کرونا نداشته باشد.

سید حسن طباطبایی در گفتگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: سجاد گنج زاده مشکوک ابتلا به ویروس کروناست و در حال حاضر نیز با توصیه پزشکان در قرنطینه خانگی بسر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون کاراته افزود: گنج زاده زیر نظر رییس کمیته پزشکی فدراسیون کاراته مراحل مربوط به تشخیص و پیگیری را انجام می دهد و امیدوارم مشکل خاصی در کار نباشد. آزمایشات لازم از وی گرفته شده و پاسخ تست مربوط به کرونا نیز در روزهای آتی مشخص خواهد شد که امیدوارم مشکلی از این بابت برای کاراته کای شایسته کشورمان وجود نداشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: سلامتی ورزشکاران مهمترین اولویت فدراسیون کاراته است و بر همین اساس نیز طبق توصیه های انجام شده اقدام به تعطیلی اردوها و مسابقات کردیم. امیدوارم ورزشکاران نیز موارد لازم را در بیرون از اردو رعایت کنند تا ان‌شاءالله به سلامت از این روزهای سخت عبور کنیم.

به گزارش ایسنا، سجاد گنج زاده یک طلا و ۲ نقره جهان را در کارنامه خود دارد و چندی پیش نیز موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو برای کاراته ایران شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سجاد گنج زاده سید حسن طباطبایی تیم ملی کاراته مردان فدراسیون کاراته گنج زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک ۱۳نفره در انتخابات ریاست یک فدراسیون!

در حالیکه اکثر فدراسیون ها در انتخابات ریاست خود با کمبود کاندیدا و نبود رقابت کافی مواجه هستند،  خبر رسیده که 13 نفر برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی ثبت‌نام کرده اند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ ثبت‌نام سیزده نفر در انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی نشان از متقاضیان زیاد برای تصاحب ریاست این فدراسیون مادر و کلیدی ورزش کشور دارد.

مهلت ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون دوومیدانی دیروز (دوشنبه - 28 اسفند ماه) به پایان رسید.

بر همین اساس احسان حدادی دارنده مدال نقره المپیک لندن، مهدی مبینی سرپرست مستعفی فدراسیون، افشین داوری رییس اسبق این فدراسیون، ایرج عرب مدیر قدیمی حراست ورزش و مدیرعامل اسبق پرسپولیس، مهران تیشه‌گران رییس مستعفی فدراسیون ناشنوایان، هاشم خزایی، عنایت حسن‌پور، هاشم صیامی سرپرست سابق فدراسیون، سیدعلی کریمی، روح‌الله عسگری، مصطفی زرین‌افضل، عباسعلی مدیح و مهدی شریعتی فیض‌آبادی از جمله نفراتی هستند که برای صندلی ریاست ثبت‌نام کردند.

همچنین اورنگ مستقیم، علی حیدری همت‌آباد، علی‌اصغر نصیری گرجی، محمد رستم‌زهی و رضا امین‌زاده برای عضویت در هیات رئیسه این فدراسیون به‌عنوان نماینده هیات‌های استانی سراسر کشور اقدام به ثبت‌نام کردند.

احسان حدادی قهرمان بازنشسته پرتاب دیسک آسیا و جهان، بعداز پایان دوران قهرمانی حالا در پی کسب عنوان ریاست فدراسیون دوومیدانی است که البته کار چندان آسانی در پیش ندارد. او با مشکلات تایید صلاحیت هم مواجه است.

نفراتی که اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند، پس از برگزاری نشست کمیته تطبیق در وزارت ورزش و جوانان و در پی آن عبور از مرحله تأیید صلاحیت به‌عنوان نامزد نهایی جهت در اختیار گرفتن این پست‌ها راهی مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های رییس جدید برای چوگان
  • ترافیک ۱۳نفره در انتخابات ریاست یک فدراسیون!
  • (ویدیو) خاطرات فخیم‌زاده؛ از حبس خانگی تا ریشی که نصفه زده شد!
  • خاطرات فخیم‌زاده؛ از حبس خانگی تا ریشی که نصفه زده شد (فیلم)
  • پیام نیازمند: از درد نتوانستم بازی کنم، امیدوارم مشکل خاصی نباشد / فیلم
  • درویش: علیه پرسپولیس دسیسه نکنند قهرمان می‌شود/ امیدوارم مشکل مالکیت برای مجوز حرفه‌ای حل شود+فیلم
  • ماهی قرمز سالمترین حیوان خانگی
  • توماس توخل: امیدوارم مصدومیت هری کین جدی نباشد؛ موسیالا باید فرم خوبش را حفظ کند
  • تارتار: اگر انگیزه لازم را نداشته باشیم، در لیگ به مشکل می‌خوریم/ امیدوارم فردا روند خوب ملوان بازگردد
  • انتصاب سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک