Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@07:12:35 GMT

اشک‌ و باربیکیو در بدرقه رونالدینیو از زندان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۰۱۷۲

اشک‌ و باربیکیو در بدرقه رونالدینیو از زندان

هم‌بندهای ستاره سابق تیم فوتبال بارسلونا در زندان پایتخت پاراگوئه، مراسمی ویژه و احساسی برای خداحافظی با این مرد برزیلی برگزار کردند.

به گزارش مشرق، به نقل از ESPN،  منبعی خبری در پاراگوئه از احساساتی شدن زندانیان زندان شهر آسونسیون در روز وداع با رونالدینیو و برگزاری یک مراسم باشکوه برای بدرقه این ستاره برزیلی خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدینیو روز گذشته (چهارشنبه) پس از 32 روز حبس به دلیل استفاده از گذرنامه‌های جعلی برای ورود به کشور پاراگوئه آزاد شد اما به حصر خانگی رفت. رونالدینیو و برادرش روبرتو دآسیس که مدیربرنامه‌های او نیز است و به همراه هم وارد خاک پاراگوئه شدند، به قید وثیقه‌ای 1.6 میلیون دلاری آزاد شده و قرار است مدت باقیمانده تا پایان تحقیقات درباره پرونده تخلف‌شان را در هتلی 4 ستاره سپری کنند. همچنین مقرر شده که مادر رونالدینیو و برادرش به محض باز شدن مرزها (پس از برطرف شدن تهدیدات ناشی از شیوع کرونا) به پاراگوئه سفر و پسران خود را ملاقات کند.

روزهای حضور در زندان اما برای رونالدینیو خیلی بد سپری نشد و او در آنجا دوستان زیادی پیدا کرد و در کنار آنها و حتی کارکنان زندان اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال و شرکت در کارگاه‌های نجاری کردند. این رابطه دوستانه سبب شد که جدایی از ستاره سابق بارسلونا برای دیگر زندانیان بسیار سخت باشد.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ در زندان به رونالدینیو بد نمی‌گذرد

طبق گفته شاهدان، زاندانیان زندان آسونسیون به محض اطلاع از اینکه رونالدینیو قرار است آزاد شود، فوراً یک مراسم خاص برای بدرقه او برگزار و در آن با پخت برخی غذاها روی باربیکیو از ستاره سابق تیم ملی برزیل، برادرش و دیگر میهمانان پذیرایی کردند.

گفته می‌شود که رونالدینیو 40 ساله هنگام خروج از زندان به تعدادی از دوستان خود که با چشمانی اشک‌آلود با او وداع کردند وعده داده که قبل از بازگشتش به برزیل دوباره به آنها سر خواهد زد هرچند مشخص نیست که زمان امکان این کار برای او فراهم شود به خصوص که او و برادرش به جز استفاده از گذرنامه‌های جعلی که تابعیت آنها را پاراگوئه‌ای نشان می‌داد، به همدستی با برخی افراد مظنون به پولشویی هم متهم شده‌اند. اتهام نسبت داده شده جدید به آنها، ممکن است زمان رسیدگی به پرونده‌ این دو برادر را طولانی کنند. طبق گزارش رسانه‌های محلی در صورت اثبات جرم رونالدینیو ممکن است او به 5 سال حبس محکوم شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید رونالدینیو بارسلونا زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌بندی تتلو: اهل نماز بود و در مسجد شعر می‌خواند!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 یاشار سلطانی، روزنامه‌نگار که مدتی در زندان اوین بوده، گفت: «یک هفته در زندان با تتلو هم‌بند بودم. در مسجدِ زندان، شعرهایش را برایم می‌خواند. اهل نماز بود. به من یاد می‌داد در دادگاه، چگونه جلوی قاضی حرف بزنم. می‌گفت هرچه می‌گویند بگو شما درست می‌گویید. او هرچه می‌گوید، صادقانه می‌گوید. باورش همان است. ذاتا بچه بدی نبود. ما بودیم که به آن مسیر بردیمش که بیاید اینگونه فحش خواهر و مادر بدهد!» روایت سلطانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ویدیوی لیلا اوتادی از حضورش در زندان
  • ۲۰ زندانی مرد ملاردی از زندان آزاد شدند 
  • هم‌بندی تتلو: اهل نماز بود و در مسجد شعر می‌خواند!
  • با تتلو در زندان هم‌بند بودم/ به من یاد می‌داد در دادگاه، چگونه جلوی قاضی حرف بزنم
  • احتمال آزادی موقت دنی آلوز
  • زمانی که جرارد پیکه مقابل مسی و رونالدینیو قرار گرفت / فیلم
  • تصاویر| بدرقه مسافران نوروزی در راه آهن تهران
  • (تصاویر) بدرقه مسافران نوروزی در راه آهن تهران
  • گل انفرادی زیبای رونالدینیو با پیراهن پاری سن ژرمن مقابل تروا (2002/3/16) / فیلم
  • روسیه: بین ما با یوفا و فیفا دیوار چین قرار دارد!