Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-19@09:27:38 GMT

نماز جمعه ۲۲ فروردین هم در خراسان رضوی اقامه نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۰۱۷۳

نماز جمعه ۲۲ فروردین هم در خراسان رضوی اقامه نمی شود

مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: نماز جمعه روز ۲۲ فروردین ماه هم همانند۶ هفته گذشته به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در هیچ کدام از پایگاه‌های نماز جمعه استان اقامه نخواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین،  حجت الاسلام محمد حسین ایزدی ضمن تبریک خجسته زادروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) افزود: نظر به همکاری شورای مرکزی ائمه جمعه کشور با ستاد ملی مبارزه با ویروس منحوس کرونا در اعلان عدم برگزاری نمازهای جمعه در مراکز استان‌ها از جمله مشهد مقدس و با توجه به توصیه و تأکید دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر تداوم پرهیز از هرگونه اجتماع مخاطره انگیز که سلامت مومنان را تحت الشعاع قراردهد نماز جمعه این هفته نیز برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از همه عزیزان همدلی که در این ایام به هر شکل ممکن به عرصه آمده و با خدمات متنوعشان در سطح جامعه به یاری هموطنانمان شتافته و چهره‌ زیبای ایرانی متدین و مقتدر را به جهانیان نشان می‌دهند تشکر کرده و موفقیت بیش از پیششان را از خداوند طلب می‌کنیم.

او اضافه کرد: امید است به فضل خدای مهربان و عنایت ولی نعمتمان حضرت ثامن الحجج(ع) و به  برکت مولود این روز خجسته شاهد بازگشت هرچه سریع‌تر سلامت و آرامش به عرصه‌ جهانی به خصوص ایران اسلامی باشیم.

پیش از این هم به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، نماز جمعه روزهای نهم، شانزدهم و ۲۳ اسفند ماه پارسال و روز نخست، هشتم و پانزدهم فروردین امسال در شهرهای خراسان رضوی اقامه نشد.

قبل از شیوع ویروس کرونا نماز جمعه در ۵۳ نقطه استان خراسان رضوی برگزار می‌شد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه خراسان رضوی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلی سمنان به قطب فرهنگی شهر و استان تبدیل خواهد شد

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: مصلی سمنان در آینده‌ای نزدیک به قطب فرهنگی شهرستان و استان تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _شنبه بیست‌وششم اسفند_ در دیدار با اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان و هیئت مدیره مصلی سمنان اظهار کرد: مصلی سمنان در آینده‌ای نزدیک به قطب فرهنگی شهرستان و استان تبدیل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دست‌اندرکاران برگزاری نماز جمعه سمنان باید زمینه حضور کودکان و نوجوانان در نماز جمعه را فراهم کنند، افزود: باید به موازات پیش‌بینی فضای بازی برای کودکان و نوجوانان در مصلی نماز جمعه، برای انتقال مفاهیم عمیق دینی و اسلامی به آنها نیز برنامه‌ریزی شود.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه کمک‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به توسعه مصلی‌ها و مساجد توسط خداوند متعال به بهترین وجه جبران خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم خدمات خالصانه شما به مصلی سمنان مورد رضایت امام عصر (عج) قرار گیرد.

مطیعی با تقدیر از پیشکسوتان و افرادی که عمر خود را در راه خدمت به مساجد و مصلی‌ها صرف کرده‌اند، تصریح کرد: آنان که چشم بصیرت دارند عظمت خدمت به مسجد را درک می‌کنند.

وی آغاز فعالیت هیئت مدیره جدید مصلی سمنان را عامل تسریع در تکمیل این پروژه بزرگ دانست و گفت: باید زمینه مشارکت آحاد مردم سمنان در تکمیل مصلی امیرالمؤمنین (ع) را فراهم کنیم.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام ابراهیم قاسمپور رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام محسن پهلوانی‌فر، مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه سمنان و عباس کاشیان مسئول و عضو هیئت مدیره مصلی حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) سمنان در سخنانی به تشریح برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در خصوص نماز جمعه شهرستان و نیز مصلی سمنان پرداختند.

در پایان این برنامه احکام مسئولیت اعضای هیئت مدیره مصلی حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) سمنان توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اعطا شد.

کد خبر 736734

دیگر خبرها

  • رمضان در کردستان؛ از طنین نوای مرحبا تا اقامه تراویح
  • تجلیل از فعالان اقامه نماز در استان سمنان
  • تقدیر از فعالان برپایی نماز در دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی
  • حمله به دانشجویان هنگام اقامه نماز
  • حمله به دانشجویان مسلمان هنگام اقامه نماز
  • ۵۳۰۰ مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی از چرخه حمایتی خارج شد‌ند‌
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • مراسم تجلیل از رای اولی‌ها در فریمان + تصاویر
  • اعلام برنامه‌های ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز
  • مصلی سمنان به قطب فرهنگی شهر و استان تبدیل خواهد شد