Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، پخش یک آیتم در برنامه نوروز فوتبالی درباره تاریخ باشگاه استقلال باعث تکدر خاطر هواداران این تیم شده بود و طی یک هفته گذشته مسائلی را در فضای مجازی ایجاد کرد. از این رو صفحات هواداری استقلالی هم اهانت هایی به مجریان این برنامه انجام دادند.

امروز اما آخرین قسمت از نوروز فوتبالی از شبکه ورزش سیما پخش شد که مهم ترین اتفاق آن به عذرخواهی مجریان از هواداران استقلال اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی غفاری: فوتبالیست معروف که بعد انقلاب هم ارج و قرب داشت شکنجه‌گر ساواک بود

بعد از آنکه علیرضا منصوریان اسطوره باشگاه استقلال که مجری بخش انتخاب برترین های نوروز فوتبالی نیز بود، از هواداران استقلال عذرخواهی کرد، نوبت به مجریان رسید. افشین عبداللهیان سردبیر و مجری نوروز فوتبالی بعد از صحبت های منصوریان درباره اتفاق پیش آمده عنوان کرد: «نویسنده نباید به بخش هایی که تردیدهای تاریخی درباره اش وجود دارد، ورود می کرد تا عده ای از بینندگان ما مکدر شوند. طی ۵ سال گذشته که شب های فوتبالی را تاسیس کردیم، سعی داشتیم با آرامش به اطلاع رسانی و ساخت برنامه و به دور از آنکه دعوایی انجام دهیم، بپردازیم. واقعیت این است که ما هم از این متن بی خبر بودیم و حالا که آقای منصوریان با بزرگواری عذرخواهی می کند، ما هم با عذرخواهی کوچک نمی شویم و از بینندگان و به خصوص استقلالی هایی که ناخواسته باعث تکدر خاطرشان شدیم عذرخواهی می کنیم. همه طرفداران تیم های مختلف برای ما بی نهایت بااارزش هستند و دوست نداریم کسی ناراحت باشد. حتی اگر درباره آقای مورینیو هم اشتباهی رخ می داد، عذرخواهی می کردیم. »

همچنین محمد میر و مهدی توتونچی دو مجری دیگر برنامه نوروز فوتبالی نیز از هواداران استقلال عذرخواهی کردند تا غائله پیش آمده درباره آیتم جنجالی این برنامه به پایان برسد.

همایون بهزادی کارمند سازمان اطلاعات و امنیت ایران بود؟ | کلانی: نمی‌توانید همایون را زیر سوال ببرید کد خبر 499521 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس نوروز فوتبالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌های هوادار، برابر استقلال

سه بازیکن سرشناس هوادار سابقه بازی در استقلال را دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  هوادار در آخرین بازی سال ۱۴۰۲ هجری شمسی میزبان استقلال تهران خواهد بود. بازی دو تیم در سال‌های اخیر پر از حاشیه و اتفاق بوده و باتوجه به وضعیت صدرنشینی آبی‌ها و حساسیت جایگاه هوادار، پیشبینی می‌شود این بازی نیز جذاب از آب در بیاید.

مسعود شجاعی در اسکواد خود سه بازیکن دارد که سابقه حضور در استقلال را یدک می‌کشند. داریوش شجاعیان، امین قاسمی‌نژاد و بابک مرادی سه بازیکنی هستند که انگیزه بسیار زیادی برای این تقابل دارند.

داریوش و بابک در هفته‌های اخبر فرم مناسبی زیر نظر مسعود شجاعی پیدا کرده‌اند و امین قاسمی نژاد نیز بعد از طی کردن یک جلسه محرومیت آماده بازگشت به ترکیب اصلی است. باید دید استقلالی‌های سابق هوادار مقابل آبی‌ها چه عملکردی خواهند داشت.

این بازیکنان در تمرین تاکتیکی روز گذشته هوادار با چهره‌ای کاملا جدی و متمرکز در زمین شماره ۲ آزادی به تمرین مشغول بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی برنامه‌های ویژه تحویل سال و مجریان تلویزیون ؛ از فرزاد حسنی تا مریم مومن و ...
  • استقلالی ها پیش از عید پولدار شدند
  • عکس| جشن استقلالی ها بعد از برد در اکباتان
  • کدام مجریان تحویل سال برنامه دارند؟
  • تعطیلی استقلالی‌ها تا پنجم فروردین
  • مهدی ترابی: استقلال دربی را خیلی بسته بازی کرد، شاید اگر فوتبالی بازی می‌کرد می‌توانستیم ببریم / فیلم
  • عکس| استقلالی ها وسط اکباتان!
  • ماجراهای ۸ پرسپولیسی و یک استقلالی!
  • مریم مومن در جمع مجریان تحویل سال شبکه تهران
  • استقلالی‌های هوادار، برابر استقلال