Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@11:07:30 GMT

رونالدو از قرنطینه خارج و پا به توپ شد/عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۰۱۸۷

رونالدو از قرنطینه خارج و پا به توپ شد/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که مسابقات فوتبال جهان به خاطر شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده و اکثر فوتبالیست‌ها نیز برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده‌شان خانه‌نشین شده‌اند، کریستیانو رونالدو ترجیح داده که آمادگی بدنی‌اش را با ادامه دادن تمریناتش در یک زمین چمن حفظ کند.

طبق گزارش نشریه «دنوتیسیاس» پرتغال، ستاره یوونتوس امروز (پنجشنبه) برای انجام یکسری تمرینات پا به توپ به ورزشگاه مادیرا رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه تصاویری را هم از کاپیتان تیم ملی پرتغال منتشر کرده که او را در حال انجام تمرینات پا به توپ و شوت‌زنی در کنار چند فرد دیگر نشان می‌دهد.

اخیراً خبرهایی منتشر شده مبنی بر احتمال از سر گرفته شدن تمرینات تیم‌های سری A برای آماده شدن‌شان بابت از سر گرفتن مسابقات لیگ و به نظر می‌رسد که رونالدو هم به همین دلیل تمرینات خود را از انجام حرکات بدنسازی در خانه فراتر برده است.

رونالدو از دقیقاً یک ماه پیش تمرینات یوونتوس را برای عیادت مادر بیمارش ترک کرد و بعد از آن هم به دنبال تعطیلی تمرینات و مسابقات سری A او در زادگاهش باقی ماند. طبق گزارش دنوتیسیاس رونالدو قرار است هفته آینده به تورین برگردد تا تمریناتش را در یوونتوس از سر بگیرد.

256 251

کد خبر 1374888

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو ویروس کرونا فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی کابوس اتلتیکو مادرید؛ کاری که آخرین بار کریستیانو رونالدو انجام داده بود!

ستاره لهستانی بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید همه کار انجام داد و تیمش را به سمت یک پیروزی مهم هدایت کرد؛ او یک رکورد خاص هم به ثبت رساند! 

طرفداری | در جریان پیروزی بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید، روبرت لواندوفسکی بسیار درخشان ظاهر شد. مهاجم لهستانی پاس گل اول بارسلونا را برای ژائو فلیکس فرستاد، گل دوم را خودش به زیبایی به ثمر رساند و گل سوم هم بدون سانتر زیبای او هیچ وقت به ثمر نمی رسید. 

به گزارش اپتا، روبرت لواندوفسکی از زمان هت تریک تاریخی کریستیانو رونالدو مقابل اتلتیکو مادرید در نوامبر 2016، به اولین بازیکنی تبدیل شد که در لالیگا و در خانه اتلتی، روی سه گل تاثیر مستقیم می گذارد؛ او به ششمین بازیکن این قرن تبدیل شد که مقابل اتلتیکو مادرید چنین رکوردی ثبت می کند. 

بیشتر بخوانید: 

ژاوی و کسب 5 برد از 5 بازی مقابل اتلتیکو مادرید در لالیگا

شکست 3-0 مقابل بارسلونا، سنگین‌ترین باخت اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • چرا رونالدو از تیم ملی پرتغال خط خورد؟
  • جایگاه موسیقی در ورزش
  • 40 سالگی را رد کرده اید؟ حتما این 4 کلید سلامت را در خود بررسی کنید
  • روبرت لواندوفسکی کابوس اتلتیکو مادرید؛ کاری که آخرین بار کریستیانو رونالدو انجام داده بود!
  • چرا گرم کردن و سرد کردن در ورزش مهم است؟
  • خشم آلگری: شما خبرنگاران نگویید چه‌کار کنم!
  • بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ منتشر شد
  • استوری آرنولد از فیگورهای هادی چوپان + فیلم
  • بهترین تغذیه برای ورزشکاران در ماه رمضان
  • آلگری به خاطر این جام در یوونتوس می‌ماند