Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسفندیاری از تهیه و توزیع هزار و ۵۰۰گان بیمارستانی و ۱۰هزار ماسک بهداشتی دست دوز در بین مردم و کادردرمانی خبر داد و گفت: همچنین۱۰هزارعددمحلول ضدعفونی کننده یک لیتری برای جلوگیری از شیوع کرونا تهیه و به صورت رایگان بین مردم شهرستان چالوس توزیع شد.

«محمدحسن اسفندیاری» امروز(۲۱فروردین) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری ضمن تقدیر از زحمات مدافعان سلامت استان مازندران در پیشگیری و درمان بیماری کرونا، اظهار کرد: خادمیاران افتخاری امام رضا(ع) شهرستان چالوس از آغازین ساعات اطلاع رسانی درخصوص شیوع کرونا ویروس در کنار سایر مردم و مسئولین در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و انسانی، با تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز کادر درمانی و پزشکی و بیماران مبتلا به ویروس کرونا به یاری هم استانی های خود شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان چالوس با بیان اینکه اقدامات تاپایان ریشه کنی این ویروس منحوس درحال انجام خواهد بود، افزود: تاکنون بیش از۵هزار واحد مسکونی و همچنین نهادها، ادارات،بانک ها، معابرعمومی و اماکن پرتردد این شهرستان به همت خادمیاران رضوی ضدعفونی شده است.

 

وی از تهیه و توزیع هزار و 500گان بیمارستانی و 10هزار ماسک بهداشتی دست دوز در بین مردم و کادردرمانی خبر داد و بیان کرد: همچنین۱۰هزارعددمحلول ضدعفونی کننده یک لیتری برای جلوگیری از شیوع کرونا تهیه و به صورت رایگان بین مردم این شهرستان توزیع شد.

 

اسفندیاری با بیان اینکه با تولید ماسک و گان بیمارستانی نیاز بیمارستان‌های شهرستان را برطرف می‌کنیم و به بیماران کرونایی هم خدمات می‌دهیم، یادآور شد: ۱۰۰دست لباس مخصوص با تجهیزات کامل ویژه پرستاران به ارزش ۲۰ میلیون تومان برای برطرف کردن نیاز کادر درمانی تهیه شده است.

 

وی از اهدای ۵۰۰کارت هدیه یکصدهزارتومانی جهت قدردانی از زحمات پرستاران و کادردرمانی همزمان با ایام نوروز خبر داد وبیان کرد: خادمیاران با حضور در منازل بیماران کرونایی و قرنطینه خانگی به درمان و برطرف کردن نیازهای ضروری آنها کمک می کنند.

 

اسفندیاری از تهیه۵دستگاه پمپاژ استریل کننده برای جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد و گفت: 1000 سبد کالا به ارزش 200میلیون تومان به همت خادمیاران رضوی و خیرین تهیه و بین اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

 

وی با اشاره به همت والای خادمیاران رضوی برادر و خواهر برای تغسیل و تدفین اموات کرونایی درچالوس، اظهار کرد:  ۲۰ جفت چکمه به ارزش 2میلیون تومان برای افرادی که در بحث غسل ودفن اموات کرونایی کمک می کنند، تهیه شده است.

 

اسفندیاری در بخش دیگر سخنانش به تهیه یکصد جفت کفش برای دانش اموزان بی سرپرست و بدسرپرست اشاره کرد و افزود: این کفش ها در آستانه عید نوروز به دست این دانش آموزان رسید.

 

وی  با بیان اینکه خادمیاران رضوی با توجه به شیوع کرونا از تجمع در مساجد و هیئت ها خودداری می کنند و به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت امام زمان(عج) علاوه بر برپایی جشن های مجازی و پخش صدای مولودی از بلندگوهای مساجد، 2۰راس گوسفند را ذبح شرعی کردند و بین نیازمندان توزیع نمودند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: گان بیمارستانی تدفین اموات کرونایی تولید ماسک مقابله با کرونا جشن نیمه شعبان ذبح شرعی خادمیاران رضوی شیوع کرونا بین مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات

بابک محمودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان  درباره جزئیات روند امدادرسانی به استان سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: در مناطق سیل زده این استان، هنوز امدادرسانی و توزیع بسته‌های امدادی و زیستی توسط امدادگران جمعیت هلال احمر ادامه دارد و تاکنون با مشارکت ۵۲۴ نفر از امدادگران در هر روز امدادرسانی و ارزیابی ۲۴۲ روستا انجام شده است. 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این بازه زمانی، در مناطق صعب العبور از بالگرد‌ها برای توزیع اقلام استفاده می‌کنیم در این بازه زمانی، ۸۴ سورتی پرواز انجام شده و این بالگرد‌ها به ۴۵ روستا اقلام ارسال کرده‌اند. 

محمودی گفت: درحال حاضر تمرکز ما در ارتفاعات سفیدکوه، منطقه آهوران، منطقه بنت شهرستان‌های نیک شهر و لاشار است که افراد نیازمند امداد هستند.

وی با اشاره به اقلام توزیع شده افزود: تاکنون هشت هزار و ۵۹۰ بسته غذایی، ۶۶۳ چادر، چهار هزار و ۵۸۹ پتو و دو هزار و ۷۵۳ موکت در بین سیل زدگان جنوب و مرکز استان سیستان و بلوچستان توزیع شده و ما تا آخرین لحظه در کنار آسیب دیدگان سیل خواهیم بود و کماکان امدادرسانی ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • آزاد سازی ۲۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر
  • ماجرای مالباختگان در شهرستان چالوس
  • لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران
  • مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان