Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کاظمی از توزیع یک هزار بسته بهداشتی در بین جانبازان استان خبر داد و گفت: ۱۷۰۰ مورد تماس تلفنی با سامانه ۱۶۱۶ برقرار شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: شرایط موجود کشور و شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان زنجان، برنامه های این نهاد را هم با تغییراتی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی کاظمی با یادآوری اینکه سال گذشته طرح نهضت دیدار با خانواده شهدا با حضور استاندار و مدیران استان انجام شد، گفت: با توجه به شرایط موجود این دیدارها به دلجویی تلفنی تبدیل شده است.

 

این مقام مسئول به فعال شدن شماره تلفن 1616 برای رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: این شماره تلفن به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و آماده پاسخ‌گویی به مشکلات این خانواده هاست.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون 1700 نفر با این شماره تماس گرفته اند، گفت: بنیاد شهید در چنین روزهایی در کنار جامعه ایثارگر ایستاده است و به همین منظور اقلام بهداشتی در بین این خانواده ها توزیع شده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه از حضور جانبازان و والدین شهدا در بیرون از خانه ممانعت می شود، گفت: این مجموعه با جمعیت 10 هزار نفری در ارتباط است از اینرو تلاش می شود تا با رعایت پروتکل بهداشتی، خدمت رسانی به جامعه هدف دنبال شود.

 

به گفته کاظمی، تاکنون یک هزار بسته بهداشتی در بین جانبازان استان توزیع شده است و تلاش شده تا در کنگره ۳۰۰۰ شهید استان زنجان نیز بخشی برای شهدای بهداشت و درمان در نظر گرفته شود.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع اقلام بهداشتی بنیاد شهید و امور ایثارگران بهداشتی در بین استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح