Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد علیرضابیگی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد خوی وحشی‌گری در غرب و واکنش غرب به بحران کرونا گفت: با شیوع این بحران و واکنش‌هایی که جهان غرب داشت، افسانه دهکده جهانی منتفی شد و تئوری جهان به هم پیوسته کاملاً شکست خورد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: غربی‌ها فهمیدند که اگر پایش بیفتد، ایالات متحده حاضر است بین اروپا و آمریکا دیوار بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتارهای ترامپ، چهره عریان جامعه آمریکا است.

وی افزود: شاید غرب‌گرایان حرف‌های ما را قبول نکنند اما امروز هیچ مانعی برای درک واقعی چهره کریه غرب وجود ندارد و اگر افرادی منکر این واقعیت هستند، خود را به خواب زده‌اند و هیچ‌گاه بیدار نخواهند شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در خصوص تلاش‌های دولت برای کمک گرفتن از غرب و جامعه بین‌الملل جهت مبارزه با بیماری کرونا گفت: آمریکا و غرب چندین‌بار امتحان خود را پس داده‌اند اما به نظر می‌رسد غرب‌گرایان نمی‌خواهند این واقعیت را بپذیرند. ترامپ با نقض مکرر برجام، تمام سرمایه غرب‌گرایان را به آتش کشید اما متأسفانه طیف سیاسی غرب‌گرایان هنوز حاضر نیستند از اندیشه خود دست بکشند.

وی با تأکید بر اینکه تجربه تاریخی دشمنی غرب و آمریکا با ایران را با گران‌ترین قیمت به دست آوردیم، گفت: حیات و ممات غرب‌گرایان به تلاش برای برقراری رابطه با آمریکا و اروپاست بنابراین تلاش دارند تا به این تفکر تنفس مصنوعی بدهند.

کد خبر 4896510

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی حسن روحانی علی لاریجانی ایران هیئت دولت حجت الاسلام حسن روحانی سال جهش تولید ایالات متحده آمریکا اسحاق جهانگیری مجلس یازدهم سپاه پاسداران محمد جواد ظریف غرب گرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوگلو پس از شکست: بازیکنان تلاش نکردند!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در دیداری خارج از خانه ۳-۰ مغلوب فولام شد. شاگردان آنگه پوستکوگلو اگر سه امتیاز بازی را می‌گرفتند می‌توانستند به رتبه چهارم و منطقه سهمیه چمپیونزلیگ برسند اما در این امر ناتوان بودند و با دو امتیاز کمتر از استون ویلای رده چهارمی، در جایگاه پنجم ماندند. پوستکوگلو، مربی استرالیایی اسپرز، پس از این نتیجه غیرمنتظره در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

ناکامی در رسیدن به رده چهارم؟
شما می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید بگویید و هر اتهامی را مطرح کنید اما برای من بی‌معنی و بی‌اساس است. من رده چهارم را دستاورد نمی‌دانم. این تیم قبلا چهارم شده است. رده دوم را هم به دست آورده است. به فینال چمپیونزلیگ هم رسیده است، پس چهارم هدف نهایی ما نیست. ما اول می‌‌خواهیم تیمی قدرتمند بسازیم و سپس دستاوردهایی به‌دست بیاوریم که در تاریخ باشگاه ماندگار شویم.

شکست امروز؟
به‌نظرم ابتدا عملکرد بدی نداشتیم و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم و مجازات شدیم. با گل اول آنها ما به هم ریختیم. از نیمه دوم به هیچ وجه راضی نیستم. از چیزهایی است که دوست دارم دیگر مشابه آن را در تیمم نبینم.

عملکرد بازیکنان؟
اگر بخواهم صادق باشم، امسال برای اولین بار است که می‌بینم بازیکنان تلاش نکردند و می‌توانستند بهتر باشند. ما هر هفته عالی بوده‌ایم، حتی وقت‌هایی که باخته‌ایم، اما امروز تلاش زیادی در زمین ندیدم. این اصلا خوب نیست

بهترین بازیکن تیم در بازی امروز؟
این سوال پس از باخت اصلا سوال خوبی نیست. همه بازیکنان در یک جایگاه هستند و هیچکدام به‌نظرم عملکرد خوبی نداشتند. خود من هم تصمیمات اشتباهی داشتم. همه باید مسئولیت این شکست را به عهده بگیریم.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • آخرین آمار قربانیان کرونا، ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر
  • آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • (ویدئو) رکورد جهانی درازترین غذای هندی شکست
  • همه اجزای دولت گفتمان و طرح «زندگی با آیه ها» را باید جدی بگیرند
  • همه اجزای دولت گفتمان و طرح «مسطورا» را باید جدی بگیرند
  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان روزانه
  • پوستکوگلو پس از شکست: بازیکنان تلاش نکردند!
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ‌کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • کاسبی غربگرایان با ترامپ‌ هراسی