Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-19@03:18:17 GMT

عکس|رونالدو طاقت نیاورد و قرنطینه را شکست

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۰۲۳۹

عکس|رونالدو طاقت نیاورد و قرنطینه را شکست

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که طی روزهای اخیر مدام اخباری از حضور رونالدو در ویلای مجللش در مادیرا منتشر می شد که نشان از رعایت کردن قرنطینه توسط این ستاره پرتغالی بود حالا اما  طبق گزارش نشریه «دنوتیسیاس» پرتغال، ستاره یوونتوس امروز (پنجشنبه) برای انجام یکسری تمرینات پا به توپ به ورزشگاه مادیرا رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه تصاویری هم از کاپیتان تیم ملی پرتغال منتشر کرده که او را در حال انجام تمرینات  در کنار چند فرد دیگر نشان می‌دهد.

اخیراً خبرهایی منتشر شده مبنی بر احتمال از سر گرفته شدن تمرینات تیم‌های سری A برای آماده شدن‌شان بابت از سر گرفتن مسابقات لیگ و به نظر می‌رسد که رونالدو هم به همین دلیل تمرینات خود را از انجام حرکات بدنسازی در خانه فراتر برده است.

کد خبر 499541 برچسب‌ها كروناويروس فوتبال - لیگ سری A ایتالیا رونالدو کریستین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس فوتبال لیگ سری A ایتالیا رونالدو کریستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا گرم کردن و سرد کردن در ورزش مهم است؟

قبل از شروع ورزش باید حداقل ۱۰ دقیقه بدن را گرم کرد. هیچ وقت سریع ورزش را شروع نکنید. بدن و عضلات را کم‌کم آماده کنید. بدین ترتیب دمای بدن آرام‌آرام بالا می‌رود.

به گزارش ایسنا، گرم کردن و سرد کردن دو مرحله مهم تمرین هستند که بدن را برای تمرین آماده و بعد از آن آرام می‌کند.  نباید بلافاصله روند اصلی تمرین را شروع کرد و بعد از تمرین ناگهان آن را ترک کرد. تمرین بدون گرم کردم و سرد کردن می تواند بدن را تحت استرس قرار دهد و بر عضلات و مفاصل تأثیر منفی بگذارد.

چرا به گرم کردن نیاز دارید؟

گرم کردن قبل از تمرین اصلی، مجموعه‌ای از تمرینات ساده است که فرد می تواند حتی صبح بعد از بیدار شدن از خواب انجام دهد. این تمرینات ساده به بیدار شدن مفاصل، ماهیچه‌ها و رباط ها کمک می‌کند و شما را برای تمرین اصلی آماده می‌کند.

گرم کردن بدن باعث جلوگیری از آسیب دیدگی‌ها می‌شود و کارایی بدن را بالا می‌برد.

مدت زمان گرم کردن باید بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه باشد، مثلا برای راه رفتن سریع باید پنج دقیقه بدن را گرم کرد، اما برای مسابقه بسکتبال به ۱۵ دقیقه گرم کردن بدن احتیاج است. گرم کردن بدن در زمستان طولانی‌تر انجام می‌شود.

چرا به سرد کردن نیاز دارید؟

سرد کردن نیز بخش مهمی از تمرین است که بدن را از حالت تنش به حالت استراحت می رساند. دمای بدن به حد مطلوب کاهش می‌یابد و سلول‌های عصبی آرام می‌شوند.  انجام تمرینات کششی پس از هر نوبت ورزش احتمال آسیب دیدگی، پیچ خوردگی، گرفتگی و درد را کاهش می‌دهد بعد از هر نوبت ورزش ۱۰ دقیقه بدن را بکشید تا از سرد شدن ماهیچه‌ها جلوگیری کنید.

اگر فردی بعد از دوی نیمه ماراتن بدن را سرد نکند روز بعد حتی در پیاده روی نیز دچار مشکل می‌شود و عضلات چهار سر او نمی‌توانند به خوبی فعالیت کنند. سرد کردن بدن به عضلات کمک می‌کند تا ریکاوری بهتری داشته باشند  و به حالت عادی باز گردند.

سرد کردن زمانی خوب محسوب می‌شود که ضربان قلب به تدریج کاهش یابد و سرعت حرکت به تدریج کم شود. سرد کردن می‌تواند همراه با حرکات کششی باشد. سرد کردن به صورت متوسط باید پنج ‌دقیقه به طول انجامد اما اگر ضربان قلب شما همچنان بالا بود بیشتر این کار را انجام دهید.

گرفتن دوش آب یخ بعد از ورزش نیز به ریکاوری کمک بیشتری می کند.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه عجیب تیم ملی پرتغال در غیاب رونالدو
  • چرا گرم کردن و سرد کردن در ورزش مهم است؟
  • صلاح رکورد رونالدو و مسی را شکست
  • بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ منتشر شد
  • تبعید طارمی به نیمکت؛ پورتو مهدی را تنبیه کرده؟!
  • کنایه النصر به الهلال: این رکوردها بخاطر رونالدو است
  • شکست ژیل ویسنته در شب گلزنی علیپور + فیلم
  • سرمربی رونالدو علیه مترجم جنجالی النصر!
  • تصمیم ناباورانه علیه ستاره ایرانی پورتو!
  • واکنش رونالدو به برتری النصر برابر الاهلی