Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@09:43:56 GMT

ورزشگاه یک میلیون نفری طراحی شد! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۰۲۵۰

ورزشگاه یک میلیون نفری طراحی شد! + عکس

خبرگزاری میزان- یک هنرمند در ذهن خود ایده‌ای عجیب را می‌پروراند و کسی نمی‌داند آیا این طرح قابل اجرا است یا خیر. تاریخ انتشار: 17:43 - 21 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۳۴۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پل پفیفر، هنرمند اهل آمریکا در اقدامی جالب و البته عجیب طرحی را آماده و تصویر آن را منتشر کرده که در صورت اجرایی شدن یکی از بزرگترین اتفاقات تاریخ ورزش جهان رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح این هنرمند، ساخت ورزشگاهی با گنجایش یک میلیون نفر هوادار است. البته پفیفر فعلا ایده این ماجرا را در ذهن می‌پروراند و ماکت آن را هم آماده کرده است.

با این حال، کسی نمی‌داند امکان اجرایی کردن این طرح وجود دارد یا خیر. سوال بزرگ بعدی هم اینجاست که آیا تیمی وجود دارد که هوادارانش بتوانند چنین ورزشگاهی را پُر کنند؟

در تصویر زیر طرح اولیه این ورزشگاه را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: عطش گریزمان برای بازی در نیوکمپ + ویدیو

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ورزشگاه فوتبال اروپا ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم غلامی عصر امروز در اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان، افزود: تحقق شعار سال مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و اجرای سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری نیازمند عزم جدی مسئولان و برنامه ریزی کارشناسی شده است.

وی افزود: ریاست محترم جمهور آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی در دولت سیزدهم جهت تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" بر سه اصل تسریع و تسهیل در صدور پروانه اشتغال و تکریم متقاضیان تاکید کرده است.

غلامی ادامه داد: در سال گذشته تعداد ۱۹۴۲ نفر تعهد اشتغال داشتیم که از این تعداد ۲۳۷۹ نفر اشتغال در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی ثبت شده است که رتبه سوم استان را کسب کردیم.

وی تصریح کرد: تعهد اشتغال در سال جدید ۱۵۹۹ نفر برای این شهرستان پیش بینی شده است که ۹ درصد اشتغال کشور است.

غلامی گفت: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در جهت جذب تسهیلات تکلیفی و اشتغال آفرینی تلاش مضاعف داشته باشند.

کد خبر 6087070

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • دستگاه‌های اجرایی البرز با هشدار هواشناسی به حالت آماده باش درآمدند