Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@11:38:11 GMT

ذبح قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۰۲۷۵

ذبح قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) در استان زنجان

هدایت صفری گفت: همزمان با شب و روز نیمه شعبان به نیت سلامتی امام عصر(عج) ، از محل مبالغ جمع آوری شده در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) قربانی تهیه ، ذبح و بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به  اجرای طرح جمع آوری صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) ، افزود: همزمان با شب و روز نیمه شعبان به نیت سلامتی وجود نازنین آن حضرت  از محل مبالغ جمع آوری شده در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) قربانی تهیه ، ذبح و بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدایت صفری با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری اجتماعات وجشن های  ویژه نیمه شعبان، به منظور جمع آوری صدقه برای سلامتی آقا امام زمان (عج) پایگاهی در سطح معابر و میادین ایجاد نمی شود ، افزود: با همین رویکرد امسال صدقات خیران زنجانی برای سلامتی امام زمان (عج)  از طریق روش های غیر حضوری و الکترونیکی و مراکز نیکوکاری مستقر در محلات و مساجد جمع آوری می شود.

 

این مقام مسئول ایجاد بسترهای الکترونیکی مانند کدآنی پرداخت ، نرم افزار های ایوا و سنا را از راه های پرداخت صدقه برای سلامتی آقا امام زمان (عج) عنوان کرد و ادامه داد: 89 مرکز نیکوکاری مستقر در مساجد و محلات نیز برای دریافت نذورات ، اعانات و صدقات خیران نیک اندیش استان زنجان در روز  و شب نیمه شعبان در قالب طرح صدقه برای سلامتی آقا امام زمان (عج) پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به مشارکت بیش از 50 میلیون تومانی خیران زنجانی در سال گذشته در طرح صدقه برای سلامتی امام زمان  (عج) ، تصریح کرد : امسال نیز خیران ، عاشقان و منتظران امام عصر(عج)  می توانند در کنار قرائت دعای فرج برای تعجیل در ظهور آن حضرت ، مبالغ نقدی خود در قالب صدقه برای سلامتی آقا امام زمان (عج) را از طریق شماره کارت مجازی 0420-5003-9979-6037 یا شماره گیری #024*8877* یا تلفن گویای 096887 پرداخت کنند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن های نیمه شعبان احیای نیمه شعبان کمیته امداد استان زنجان صدقه برای سلامتی امام زمان طرح صدقه برای سلامتی استان زنجان نیمه شعبان جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مردم ایران چقدر صدقه می‌دهند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه جلب عنایت امام زمان (عج)
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • (ویدئو) مردم ایران چقدر صدقه می‌دهند؟
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند