Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@13:36:00 GMT

بسیجیان ۱۵۰ بسته بهداشتی به پرستاران دماوند هدیه کردند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۰۴۳۴

بسیجیان ۱۵۰ بسته بهداشتی به پرستاران دماوند هدیه کردند

فرمانده سپاه شهرستان دماوند از اهدای 150 بسته بهداشتی به پرستاران دماوند توسط بسیجیان این شهر خبر داد.

روح الله عرب فرمانده سپاه شهرستان دماوند در گفت‌و‌گو خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: به مناسبت نیمه شعبان ضمن حضور در بیمارستان سوم شعبان دماوند جهت تبریک میلاد منجی عالم بشریت به کادر درمان شهرستان، ۱۵۰ بسته اقلام بهداشتی از سوی سپاه به این بیمارستان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این بسته‌ها توسط بسیجیان دماوند آماده شده و در کنار آن‌ها ۵۱۰ محلول ضدعفونی دست توسط سپاه شهرستان تهیه و به کادر درمان اهدا شد.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند با اشاره به اینکه اهدا اقلام بهداشتی از ابتدای شیوع کرونا از سوی سپاه شهرستان دماوند شروع شده و امروز به مناسبت نیمه شعبان مرحله دیگری از توزیع بسته های بهداشتی را آغاز شد، بیان کرد: کادر درمان در خط مقدم خدمت هستند.

عرب افزود: در کنار این اقلام که امروز به بیمارستان سوم شعبان اهدا شد، تعداد ۶۰۰ بسته اقلام بهداشتی دیگر و مقداری میوه توسط بسیجیان تهیه شده که در محلات کم برخوردار شهرستان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۷

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان دماوند سپاه درمان سپاه شهرستان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعمار غربی‌ها در استخدام پرستار از کشور‌های فقیر

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ روزنامه گاردین نوشت رهبران بین المللی پرستاری می‌گویند کشور‌های ثروتمند، به منظور رفع کمبود نیروی انسانی لازم، با جذب پرستاران کشور‌های فقیر، وضعیت خدمات بهداشتی و درمانی در کشور‌های نیمکره جنوبی را بدتر کرده اند.
هوارد هاتون (Howard Catton)، رئیس انجمن بین المللی پرستاران (International Council of Nurses) در نشست ماه جاری مقامات پرستاری قاره آفریقا که در کشور رواندا برگزار شد، خشم از اقدام کشور‌های نیمکره شمالی، در سوء استفاده از توان اقتصادی خود و استخدام پرستاران کشور‌های نیمکره جنوبی، کاملا آشکار بود. وی افزوده است کشور‌های ثروتمند با جذب پرستاران از کشور‌های فقیر، آن کشور‌ها را برای مدتی طولانی، به خود وابسته می‌سازند و رشد و توسعه نظام‌های بهداشت و درمان در کشور‌های نیمکره جنوبی را متوقف می‌کنند که نوعی استعمار جدید است.
براساس مقررات انتشار یافته سازمان جهانی بهداشت، از استخدام نیروی انسانی بهداشت و درمان از کشور‌های فقیر باید پیشگیری شود. سازمان جهانی بهداشت به همه کشور‌ها توصیه کرده است استخدام از کشور‌هایی که در "فهرست قرمز" قرار دارند، باید با توافق رسمی میان دولت‌ها اجرا شود.
هوارد هاتون معتقد است این مقررات فقط نوعی توصیه اخلاقی است و در عمل، توافق دو طرفه اندکی در جذب پرستاران کشور‌های فقیر دیده می‌شود.
دکتر بابوکار چام (Baboucarr Cham)، رئیس انجمن ملی پرستاران گامبیا" (National Association of Gambia Nurses) می‌گوید پرستاران گامبیا اکنون به اروپا و آمریکا می‌روند که مشکلات فراوانی برای مردم گامبیا ایجاد می‌کند. وی پیشنهاد کرده است در ازای هر پرستار گامبیایی که به کشور‌های ثروتمند می‌رود، باید هزینه آموزش دو پرستار پرداخت شود تا مردم گامبیا، از کمبود پرستار و ماما جان خود را از دست ندهند.
گاردین نوشت کشور‌های انگلیس، آلمان، کانادا، استرالیا و آمریکا همه با کمبود پرستار روبرویند و بخشی از نیاز خود را با استخدام پرستار از کشور‌های فقیر تامین می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه نهم فروردین
  • استعمار غربی‌ها در استخدام پرستار از کشور‌های فقیر
  • بازگشایی تمام محورهای روستایی معمولان با کمک سپاه لرستان
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • وقتی جهادگران لبخند هدیه می‌دهند/هزارخدمت دندانپزشکی در سربیشه
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • بزرگراه شهید باقری تا ۱۱ فروردین بسته شد
  • 1403؛سالی پر چالش برای پرستاری کشور