Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی صبح پنجشنبه خود که همزمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت امام حجت بن الحسن العسکری ایراد شد با اشاره به نمونه هایی از خدمات داوطلبانه در مقابله با کرونا گفتند: مردم هم انصافاً مشارکت‌های مردمی مشارکت‌های بسیار زیبا و صحنه‌های جالب و شگفت‌انگیزی را به وجود آورده؛ در همه جا هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من چند مورد را بخصوص اسم می‌آورم؛ این به معنای این نیست که این چند مورد اختصاص دارند؛ نه، حالا اینها گزارش به بنده شده، اینها را من عرض می‌کنم. مثلاً در سبزوار طرح هر محلّه یک قربانی شروع شده؛ اهل محل جمع می‌شوند یک گوسفند قربانی می‌کنند، به نیازمندان همان محل گوشت می‌دهند؛ این خیلی چیز لازم و مهم و کار جالبی است که اینها انجام می‌دهند برای اطعام نیازمندان.

جواد شمس آبادی در همین ارتباط در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پویش مردمی "هر محله یک قربانی" از ابتدای هفته جاری با نیت سلامتی امام عصر (عج)، کمک به نیازمندان و دفع بلای بیماری کرونا در این شهرستان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در این پویش مردمی تصمیم گرفته شد هزینه های برپایی جشن میلاد منجی عالم بشریت در مسیر نذر سلامتی امام زمان (عج)، رفع بلا و نگرانی هموطنان و کمک به محرومان هزینه شود.

او اضافه کرد: همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عج) از محل هزینه های جشن نیمه شعبان، گوشت قربانی ۲۲ راس گوسفند در بین محرومان و نیازمندان شهرستان سبزوار توزیع شد

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها امام زمان(عج) سبزوار کمک های مردمی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام زمان عج سبزوار کمک های مردمی امام زمان عج سبزوار کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه دیدار با فعالان فرهنگی گفت: رهبر انقلاب مسئولیت راهبری تشکل های مردمی را به شورای عالی انقلاب سپردند، در حوزه های مختلف سند های راهبردی تشکیل شده و به تمام نهاد ها ابلاغ شده است.
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه افزود: این اسناد راهبردی را نخبگان همان حوزه تدوین کرده اند و به تمام زوایای هر موضوع توجه شده است.
وی بیان کرد: ملاک و مبنای تدوین این اسناد فرمایشات مقام معظم رهبری است، در کنار فرمایشات رهبری از فرهیختگان هر حوزه نیز بهره گرفتیم.
به گفته دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ موشک های سپاه در عملیات وعده صادق آسیب های جدی به تاسیسات نظامی اسرایبل زده است.
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه ادامه داد: روزگاری روسیه و چین این موشک ها را به ما نمیدادند اما امروز خودشان مشتری ما در این حوزه هستند.

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان