Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مورینیو دو روز پیش در حال تمرین دادن سه بازیکنش، از جمله اندومبله در یکی از فضاهای سبز شهر لندن رؤیت شد و ساعاتی بعد از انتشار این خبر هم عذرخواهی کرد. با این حال صادق خان، شهردار لندن در یک برنامه زنده تلویزیونی آقای خاص را شرمنده کرد.
صادق خان گفت: افراد زیادی به اهالی دنیای فوتبال به چشم یک الگو نگاه می‌کنند و به همین دلیل وقتی آنها می‌بینند که توصیه حیاتی دولت برای ماندن در خانه به این آشکاری نادیده گرفته می‌شود، خودمان ضرر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم و به خصوص کودکانی که طرفدار تاتنهام هستند این صحنه را می‌بینند و با خودشان می‌گویند اگر شرایط برای بازیکنان تاتنهام بی‌خطر است، پس ما را هم خطری تهدید نمی‌کند. با این کار شما بدون اینکه خودتان متوجه باشید، به شیوع ویروس در شهر کمک کرده‌اید. از خودتان بپرسید که آیا کاری که من دارم انجام می‌دهم واقعاً ضروری است و می‌بینید که جوابش منفی است.

256 251

کد خبر 1374912

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ژوزه مورینیو تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریز شدن رژیم صهیونیستی پس از عملیات موشکی وعده صادق

خبرنگار اعزامی بی بی سی فارسی در تل‌آویو عنوان کرده که این رژیم پس از عملیات وعده صادق با چالش جدی در برابر برخورد با قدرت روز افزون ایران مواجه شده است.

به گزارش مشرق، عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی را در وضعیتی قرار داده که نه راه پس دارد نه راه پیش. این رژیم که خود را به عنوان یک دولت تروریستی تعریف کرده و با حمایت آمریکا و غرب دست به ترور و کشتار نیروهای ذی نفوذ کشورهای مختلف در خاورمیانه می‌زند پس از حمله مستقیم ایران به اسرائیل و هدف قرار دادن مراکز مهم نظامی از جمله پایگاه هوایی نواتیم با چالش جدی مواجه شده است.

اقدامات گذشته این رژیم نشان می‌دهد که اسرائیل امکان حمله رو در رو نظامی را نداشته و با ترورها و حملات کوچک با تاکتیک «حمله هزار خنجر»‌ سعی می‌کرد به کشورهای مختلف ضربه بزند اما پس از انجام عملیات وعده صادق که ضعف پدافند هوایی این رژیم آشکار شد و موشک‌های ایرانی حتی با مشارکت ۱۰ کشور برای دفاع از اسرائیل به مراکز حساس نظامی برخورد کرد، صهیونیست‌ها در حالت فریز شده قرار گرفتند.

«کسری ناجی»‌ خبرنگار بی بی سی فارسی که اخیرا برای تهیه گزارشی به اسرائیل سفر کرده است طی مطلبی با اشاره به چالش جدی اسرائیل در خصوص ادامه حملات تروریستی خود نوشت:‌«در بیت‌المقدس به‌نظر می‌رسد اسرائیل امیدوار است به دوران جنگ غیرعلنی برگردد که بعد از بیش از ۴۰ سال مثل ایران قواعد آن را خوب بلد است. ایران، اما، از معادله‌ای تازه‌ صحبت می‌کند.»

گزارش بی بی سی به آچمز شده اسرائیل اشاره می‌کند و می‌افزاید:‌« از یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل نقل شده که گفته است معادله جدید ایران برای اسرائیل قابل قبول نیست چون اسرائیل نمی‌تواند هر وقت که به هدفی در سوریه حمله می‌برد مورد حمله ایران قرار بگیرد.»

بی سی سی تصریح می‌کند:‌«روزها و هفته‌ها و ماه‌های آینده نشان خواهد داد که چقدر امکان دارد که دو طرف به شرایط قبل از حمله به کنسولگری ایران در دمشق برگردند یا دو طرف از مرزی عبور کرده‌اند که برگشت به آن مشکل یا حتی غیرممکن است.»

صهیونیست‌ها امیدوار هستند که معادله جدیدی که تهران با عملیات وعده صادق برقرار کرده عملی نباشد اما پیام ایران با حمله‌ای قدرتمند و مستقیم نشان می‌دهد که قرار نیست دو طرف در سیستم بازدارندگی که جمهوری اسلامی ایران تعریف کرده‌اند به گذشته بازگردند و با حجم حمله در عملیات ایران و ضعف‌هایی که اسرائیل نشان داده به نظر نمی‌رسد این رژیم بخواهد دوباره وعده صادق تهران در این خصوص را امتحان کند.

گزارشگر بی‌بی سی فارسی طی این سفر به تل‌آویو از بقایای موشک‌هایی که ایران به سمت اسرائیل شلیک کرده است بازدید و آنرا وحشتناک توصیف کرد. این رسانه همچنین در گزارشی با بررسی تصاویر هوایی مراکز حساس نظامی اسرائیل تصریح کرد که ۵ الی ۷ موشک ایرانی به اماکن نظامی راهبردی این رژیم برخورد کرده است.

وال‌استریت‌ژورنال نیز به نقل از یک مقام ارشد نظامی که نخواسته نامش فاش شود از غافلگیری غرب نسبت به ابعاد حمله ایران سخن گفته و درباره لحظاتی که دامنه رگبار موشکی ایران آشکار شد، گفت: «فکر می‌کنم این حمله در بالاترین حد چیزی بود که ما پیش‌بینی می‌کردیم.» غافلگیری غرب از حمله نظامی ایران درحالی بود که پس از هدف قرار دادن کنسولگری تهران در دمشق مشخص بود که ایران به این حمله تروریستی پاسخ می‌دهد و با اجرای عملیاتی با نام «وعده صادق»‌ به وعده خود جامعه عمل پوشاند.

پس از این عملیات شاهد موج استعفاها و برکناری مقامات نظامی صهیونیست هستیم که به نوعی حاکی از ضعف عمده این سیستم است. به اعتقاد تحلیل‌گران صهیونیست استعفای فرمانده سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل (امان) فقط بخش بیرونی کوه یخ شکاف داخلی در اسرائیل است.

«عاموس هرئیل» تحلیلگر ارشد روزنامه هاآرتص در این باره نوشت: «در متن استعفای آهارون حالیوا که تقدیم هرتسی هالوی رئیس ستاد ارتش می‌کند، وی اعتراف می‌کند که سرویس اطلاعات نظامی به مأموریت محوله خود عمل نکرده است.»

براساس پیش‌بینی هرئیل، موج گسترده‌ای از استعفاها در صفوف رهبران سیاسی و امنیتی اسرائیل در پیش است و همگی به دلیل شکستی است که عملیات ۷ اکتبر نوار غزه برای اسرائیل به همراه آورده است.

عملیات وعده صادق دومین شوک نظامی صهیونیست‌ها پس از عملیات ۷ اکتبر حماس بود که سیستم نظامی صهیونیست‌ها را دچار چالش جدی کرد و بلافاصله بعد از آن موج گسترده استعفاها و جابه‌جایی‌های نظامی در این رژیم آغاز شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • فریز شدن رژیم صهیونیستی پس از عملیات موشکی وعده صادق
  • چشم اسرائیل را در عملیات وعده صادق نشانه گرفتیم
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند
  • شهردار لندن خواستار توقف کشتار در غزه شد
  • ترس و فرار کودکانی که برای اولین بار در زندگی خود پهپاد می‌بینند | ویدئو